Monday, April 18, 2011

Yahoooo...aku dah ada pemenang tuk contest: pic paling sempoi~~

Assalamualaikum u olssssssssssssss
wakakkkakkakkkakkak...gelak dasat...
aku di sini mahu mengumumkan
pemenang untuk contest: pic paling sempoi
setelah 2 ari berpening kpala
setelah 2 ari berpeluh dingin
akhirnya aku telah terpukau
pada 3 keping gambo
yg betoi2 buat aku tergelak sakan
sempoi abeslah..............korg mmg tangkap muat..

nak tau gambo yg mana menjadi pilihan kalbu
kakkakkakkkahhhh...
inilah dia...tepuk tangan reramai
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

tadaaaaaaaaaaaaaaaaa..

1st place



2nd place


3rd place




bukan nak kata gambo lain tak sempoi
sempoi jugak..tapi yg inilah yg terbaik di mata aku dan en hasben

jadi kpd yg dah menang tu aku ucapkan tahniah...korg mmg best
yg tak menang tu jgnlah bersedih duka
sb aku mmg ada niat nak buat contest lagi...uahhahhaha...aku suka..aku suka~~

kepada pemenang2..sila emailkan nama, alamat dan no tepon kpd aku dlm 5 ari ini di
tarot_ask@yahoo.com
kalau tidak, rombakkan dan pemilihan akan dibuat semula..

sekali lagi TAHNIAH kepada pemenang2...


15 comments:

gemot said...

hahah..mmg sempoila gmba yg 1st tu..huhu

amranaiman said...

waa... kalah... =P

Hanny Esandra said...

cik bee menang!!! cik bee menang!!hahaha... x sia2 pertaruh nyawa bergambo dengan ular.. hahaha..

CintaZulaikha said...

cik gemot: kan..sempoi giler.....

en amranaiman: kakaka..cuba lain kali yer..

cik hanny: hahhahhahh...

MakweGerrard said...

yg 1st tu nyer mmg best..=)

sHi Ma said...

erm kalah menang adat pertandingan.. huhuhu... tahniah buat para pemenang

putryteya said...

hahha... mmg best pic yg 1st tuh!

budak kampung said...

saye line maxis ye kak huhuhu

irwan miswan said...

anda telah di tag di sini

http://budakkampung39.blogspot.com/2011/04/contest-aku-dan-kaca-mata-dari-cek-fafa.html

sila sediakan kacamata yang smart dan cun.harap maklom...hidop orang jawe...erkkkk

einz miszmessy said...

ha.....berikut ialah genre foto:
1)sempoi klasik...olalala....
2)sempoi slumber...ting tong~
3)sempoi gile berani!!!ngeeeeeee....mak!!!
hehehe...tahniah buat semua pemenang....sy guwo2 jep...harap tak touching~

Mrs. Amad said...

Ya Allah..menang upenye..macehh...hahahaha!!soryla lambat tgk..takde mase nk berblogging lately ni..kene ayam pox la pulok...maceh manyak2..muahxx!!

CintaZulaikha said...

sila email alamat Mrs Ahmad yer..hihi

Cik Bee~! said...

sy menang???wahhaha..maseh2x

**senyum ke telinga..ahhahaa

hasrul hassan said...

Salam . tahniah kepada yang menang.

nelly said...

smart !!!!