Friday, April 22, 2011

Kampung aku kat KL..kpg korg????

Assalamulaikum sumer
gumbira sungguh rasa ati..sok dah nak balik Kl
nak jpa mak, nak jpa adik, nak gi kubur arwah abah...yahuuuuuuuuuuuuuu~~
almaklumlah kampung aku kat Kl
tak macam kpg korg, kat johor, kelate, perak, pahang etc....kihkih

walaupon kpg aku kat Kl
aku ttp gembira
ngaku yg kota batu tuh sbg kpg aku
mana taknya, kat c2 la aku dilahirkan
dibesarkan, dan disekolahkan..sampai besar gedabak camni


sumber cik guggle
ni lah satu2 masjid yg ada kat bangsar+tpt aku menikah dolu~~Weee~~

pas je kawen
tros ja pindah kpg..pelik kan
org dr kpg pindah Kl.
ni aku plak dari Kl pindah ke kpg..huhuhu~~pengalaman baru babe...........
sapa aja ada pengalaman cam aku nih, melainkan aku dan 2-3% manusia yg lain
manusia yg terpaksa dipindah ke kpg kerana pekerjaan ..betoi tak??

apapon, kali ni aku balik lama sket
sb laki aku ada kursus kat sungai besi
jadi ati ada sikit bunga2
sb dpt merendek kat Kl .........yehaaaaaaaaaaaa
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~~~

apapon spt entri di atas
aku nak gak tya kat korg...
kpg korg kat mana plak??? kihkihkih...

7 comments:

hidayah zawawi said...

kg kat pahang..skang blaja kat kl..hehehe..:)

nelly said...

kampung Nelly sangat dekat ,..jalan kaki pun boleh .hahaha

Cik Bee~! said...

jauhnye kampung awokkk..hehek

kg sy kat perak..next week kite lak klik kg..jgn jelesh yep...hehek

MakweGerrard said...

kg kt jhor, blaja kt jhor..uma pn kt jhor..heee~

adan said...

salam,akak kg saya kat sabah.. hehehe

btw gambar masjid tu mcm pernah nampak.. dekat dengan institut memandu ke?

CintaZulaikha said...

adan: institut memandu blah mana plak nih..tak tau la plak ada institut memandu kat c2..huhu

sHi Ma said...

kalau raya KL kosong lah kan? sian org2 yg kampung kat KL... selamat merendek kat KL.. shima kg kat nogori, meh2 turun nogori ye.. :)