Thursday, April 21, 2011

review novel kawan baik aku~~

Assalamualaikum sumer
dgn bangganya malam nih, aku nak review novel terbaru dari kawan baik aku
Cik Hanny Esandra yg jelita..huhuhu ayat kena up sket
novel yg diusahakan dgn penat lelah dan ckit kpala
dan akhirnya berjaya diterbitkan
dan akan dikeluarkan...buln depn kot~~ ntah aku tak igt
tapi gitulah gamaknya~~

meh kita terjah sedikit sebanyak isi dlm citer beliau




“Saya tak pandai berbunga-bunga, pak cik. Saya tak pandai nak bermadah berhelah… apa kata saya terus terang aje kat pak cik. Barulah rock!”

Memang betullah kata orang, hidup ini satu misteri. Kita tidak akan tahu apa yang terjadi. Begitu juga soal jodoh dan pertemuan. Erzalina adalah cinta mati Anuar. Apa saja yang Anuar lakukan hanya untuk mendapatkan cinta daripada Erzalina. Tapi, Anuar ini suka menjerat dirinya. Suka memalukan dirinya. Mahu mengurat Erzalina, tetapi tidak kena cara.

Bagi Erzalina, kehadiran seorang lelaki merupakan perkara baru dalam hidupnya. Dia yang sopan dan pemalu itu bernasib malang apabila mendapat peminat yang macam orang sakit mental seperti Anuar.

Berbagai adegan lucu berlaku. Daripada seorang lelaki yang nakal, Anuar jadi seorang lelaki budiman yang membuatkan Erzalina mula terpaut hati. Namun, saat hati mula ingin menerima, Erzalina mahu dijodohkan dengan Rafiyudin. Siapa idaman kalbu Erzalina? Benarkah apa yang dirasa Erzalina itu cinta? Mampukah rasa cinta yang baru diketahui, menyatukan dua hati?

acececehhh..best kan....jadi apa nak tgu lagi
pi kedai carik n beli...hayati btol2..mana tau ada kena mengena ngn idop korg

k lah...i need a rest..dada rasa senak plak mlm nih...chiowwww~~


ps: kredit to cik Hanny Esandra...

5 comments:

Hanny Esandra said...

terima kasih ct..muuahh..

nelly said...

wow !
menarik !

amranaiman said...

kawan ngn novelis.. wow!!

MaMa AiNi said...

mama dtg kat sini...ingat mama jerrr suke novel, rupanya awk pun suke juga..tima kasih lalu kat entry mama..walaupun mama msh baru...

hans said...

wah..baguslah kawan awak...moga kerjaya dia semakin bergemerlapan