Sunday, April 17, 2011

RM 110 melayang2 di udara~~~bai2




Assalamualaikum u olsss
gedik sguh nak wat entri cenggini pepagi ari
tak sedor diri lagi tuh nak bawa anak gi klinik
sempat lagi membuka lappy...kukukuikui

aku bukan apa
nak ckp pasai RM 110 yg melayang di bawa angin lalu..menipu dol
setelah melaporkan di JPN
kerana ic ilang....
sumer member2 aku kata aku ni baik sgt
sb gi lapor gitu saja tanpa membawa sebarang dokumen dari polis
yang menyatakan hilang~~
aku ni bukan ada niat nak menipu kat JPN tuh
cukup2 lah dosa yg ada
ni nak nipu pulak
balasannya...RM 110 aku kena bayar tuk pertama kali ilang
aku bukan sesaja nak ilangkan ic tu
tapi da 4 ari aku cari, sah2 mmg tak jumpa
cuai ke aku??
rasanya ada jek kat dlm dompet tuh!!!
rasanya putri ikha dah main2 ngn dompet aku
sampai ic tu leh ilang...rasalah~~hummm......

tu baru pertama kali
kali kedua kali, tambah lagi seratus
cuba bayang kalau 4-5 kali ilang
alamatnya kaya lah JPN...huhuhu~~

apapun ini boleh dijadikan pengajaran
walaupun pengajaran itu menyakitkan
munggkin kerajaan nak bagi tau
"sapa surh ampa cuai sgt"
walaupon aku tak berdosa~~~~

ps: kena tunggu sbulan lebey baru dpt yg baru..

3 comments:

LindaRahim said...

hihi...harap2 x ilang lagi...

Hanny Esandra said...

lps ni hati2..aku dah serik.. menyusahkan..tp bukan sbb hlg, tp purse 'plup' dlm toilet..hehe..

einz miszmessy said...

kes ragut pun 1 hal~
bkn kena nak pun ne ragut tuh....
tp tula....
sume bnda ne wet gk~
tak cm dulu....