Monday, April 4, 2011

Mak aku nak bagi tanah..Walawehhhhh~~

mak aku mmg suka nengok laut~~

Assalamualaikum u olsss

AKU KAYA, AKU KAYA...WAKAKKAKKAKKAKKKAKA
dgn perasaan teruja dan bersemangatnya
aku tlh menerima khabar dari mak aku yg best
yg dia nak bagi aku 1 ekar tanah di kampung dia
memandangkan mak aku mmg banyak tanah banyak ker??
jadi mak aku ngn ikhlas hatinya nak bg sket kat aku
kata mak
"mak dah malas nak bayor cukai tanah, amik je la kat ko. lagipun abg2 ko takmo"
haahhh, abg2 aku taknak..apakah??
seingat akulah, tanah tu tanah kebun
jadi ngapa plak drg taknak??? heran
ngupernya, aku dgr2 citer, drg malas nak duk kpg
tak mcm aku
sb aku mmg suka duk kpg
jd drg mls nak uruskan tanah2 tuh
Waaaaaaaaaaa....baiknya ati depa...i like~~

jadi dgn bangga ati dan kembang idong
aku akan balik ke kl ujung bulun nih
dan buln 5 nya pulak
aku akan balik ke pahang
nak sain nama tuk tukr pemilik geran tanah...
huahhahhahhhaha...happy wehhh
igt seng ke nak ada tanah sendiri
leh aku buat umah sebijik kat c2
pastu bawa mak aku tgl skali
lagipon tanah tu pon tanah mak aku
aku cuma warisnya saja...yer dok?? huhu~~

pepon...timer kaseh mak, mak sangat baik ati~~

ps: senangnya dalam ati..lallallalla~~

10 comments:

sHi Ma said...

wah best lah dpt tanah... selamat bercucuk tanam.. (",)

budak kampung said...

GRRRRRRRR.....kamu sangat untuk la akak........dapat tanah preee op caj.....jage leklok tanah tu. skrang nak beli tanah mahal...sy pon tgh dok mikir nk amek tanah 7 ekar,500k......cissss....geram3

kalau x malas,singgahla
18sx-baju tak seksi tapi seksi
CEO japan airline naik bas pergi kerje
pelakon power rangers dulu dan sekarang
kuasa seorang wanita

Diari 929 said...

Wah tahniah2x

Encik Amman said...

wah..seronoknye..dapat aset tu :) alhamdulillah

amranaiman said...

mekasih mak.. :) eh eh eh... sayang mak kite... saja nk ckp mekasih dgn mak.. tiada kaitan dgn mak blogger artikel di atas.. lalalala~~~

Hanny Esandra said...

mak sungguh hebat..

CintaZulaikha said...

hahhahha...timer kaseh daun keladi..klu suka komenla lagi...apa kena mengena ngn entri...kihkih

jomsantaisekejap said...

Errrr...sy memang dah agak dah, tgk rupa, tgk budi pekerti, tgk hidung, tgk tudung...awk ni memang ada masadepan yang cerah tidak kira apa jugak yang awk lakukan...
Errrr....sy rasa macam rapat je dengan awk ni kan..macam dah kenal lama je...walaupun sebenarnya tak kenal tapi macam kamcing je kan..kan..kan..
Errrr...apa lagi nak puji ni...Errr awk cantik, awk anggun, awk baikhati...

adan said...

tahniah puan zulaikha.. saya sokong komen jomsantai sekejap.. rasa nak tambah sikit.. puan zulaikha baik hati,penyayang,cantik,sedap mata memandang..ibu yang baik.. isteri yang solehah... bukan puan suka dok KL ke? ada apa kat kg tu.. wat pengetahuan puan.. sy suka kehidupan kg.. so,agak molek sekiranya urmmmmmmmmmmmmmmmm... lalalala..

abaikan apa yg sy melalut tu er..

CintaZulaikha said...

en JSS & en Adan: timer kaseh..tgh sengih2 nih bla baca komen~~