Saturday, April 16, 2011

diumumkan bahawasanya contest:pic paling sempoi sudah ditutup~~

Assalamualaikum u olsss~~
arini bersamaan 17 april 2011
diumumkan bahawa contest ini telah ditutup...

nampaknya pic2 yg korg antar mmg gempak2 skali walaupon ada juga yg da lari tajuk..wakakkaka
tapi takper, mmg sush nak paham maksud sempoi tuh
bagi aku, sempoi tu bermaksud 'bersahaja'
sesuka ati mak bapak korg dalam bahasa kasarnya juga..kuikui
walaupon begitu, korg mmg best~~
sb korg sanggup menyahut cabaran aku tuh...tepuk tangan tuk diri sendiri...lallala~~

k la, bagi memenuhi entri yang agak best nih..best ker??
aku nak pertunjukkan kpd korg
sipi2 gambo yg bakal korg julangi
lets see
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/


2 for 1st prize

2nd prize

3nd prize


seperti ada yang dah tahu
ini adalah pilihan putri ikha
setelah ditunjuk beberapa kali
jadi redho jer lah
nama pon budak kecik
musti dy amik yg comey2...yer tak??
NAMA PON SEMPOI...GEGEGGERRR...
layannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn~~~~

ps: nantikan pemenangnya...daaaaaaaaaaaaaa~~

11 comments:

Cik Bee~! said...

adakah sy pemenangnya??grrrrrr..:P

ohh ayu! said...

xsabar nak tahu.. hehe.. mintak2 la menang.. amin~ hehe

einz miszmessy said...

arghhhhhhh......... ikha yg pilih DOMO?????
peh bsetnye..... very lucky la sape dpt DOMO...... coz i loike it a lot............. hahaha.....neway congrates pd sesape pun winner t~ takot tak smpat wish.... da nak exam..... sob... sob.... hahaha....

sHi Ma said...

xsabar tggu keputusan, harap2 beroleh kemenangan... :D

Mimis said...

Alaaaa kalah ke saya?? huhu...

Hanny Esandra said...

yeee.. aku pun harap nak menang~ lalala~ tp winner nanti nk wish congrats..

adan said...

akak sy tak join.. tp sy nak hadiah gak..! kehkehkeh... ^_^

sweet heart said...

wah.. besh2 hadiah tuh..
dup..dap..dup..dap..
pic saye lari tajuk dak??
huhu..

IFA Athirah said...

alaa..apsal x tau pn pasl mende ni?huuu http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

CintaZulaikha said...

penantian itu satu penyeksaan..i like..kihkihkih~~

iena_mieyna ^^ said...

akak...saya sukee the domo...huuuu~
boleh tahan taste ikha nieyh...hehe....