Sunday, December 11, 2011

ko mmg director yg bagosss...

Asslamualaikum u olss

igt tak aku pernah tulis pasal seorang member laki yg bernama ayob azril
kalau tak igt, meh klik sini
beliau jugaklah manusia yg pernah citer antu langsuir terbang2 kat bulan tuh
arini, memenuhi permintaan cik namee yg kiut (terasa lambat plak nak tunjuk video mem den nih, puas kut aku godek2 u tube)
aku nak postkan video peta komposisi akhir aswara beliau
sblom beliau menerima ijazah dalam muzik sebulan lpas...

en ayob azril yg gojess~


jom layanzz video kat bawah...beliau sgt hebat hokeyyy..i likeeeeeeee...





semoga beliau bisa menjadi abang kacak yg membahagiakan mak beliau yg tercinta...gilalah wehh, dy sayang gila kut ngn mak dy...

25 comments:

ikatankasihku said...

salute ganda 23 kali....terbaikkkkkkkk..
kirim salam kat dia, cakap kat dia, ada org nak kenal...hahahaha

Wuming said...

WuMing juga minat music..tapi tak sampai laa ada ijazah...klassssss..

dhiera said...

anak mak ni~

sayang la, tak dapat tgk video tu. ofis block utube~

CintaZulaikha said...

kak nora: yo o ja akak nih..hahhahha

wuming: hahhha..kelesss kan dik..akak pon tak mampo..

dhiera: ya ka...alahaii..sian dhiera..

cik hijau purple VS nur faie said...

best sgt video tu , gud job !

CintaZulaikha said...

CHP: abag yg tu yg patot di gud jobkan..hehe

Odah + One = OdahOne said...

mmg terbaek...pandi sungguh cik abang ni...hebat...bravo2...tuan blog pun xkurang hebatnya

Sekamar Rindu said...

salam..

masih ingat...kak.

Nelly The Strange said...

wow !! nelly layan ~~~~
like2 !!!

J.Syazwana said...

oh no. disebabkan pakai beruk beng ni tak dapat tengok video. wuwuuuu. macam siput ni ha nak loading. huk huk

sarah mohamad said...

masih single atau dah berpunya? HEHEHEHEHHEHEHEH

CintaZulaikha said...

odah one; kan..kagum tau ngn mamat nih..

SR: ingat ke..bagoss..

CintaZulaikha said...

nelly: alhamdulillah..

J: nak ikotkan berokband akak pn sama dik oii...gigih kut tgu dy loading..

CintaZulaikha said...

sarah: single ja lagi...hehhehe

Caythrine Amanda said...

Best giler..lyn....time boring.

Searsir Beranda Pagi said...

searsir menyapa berandamu menjingga senja, salam senja teruntukmu di sana :)

@ Syima Raaif @ said...

best! =)

CintaZulaikha said...

Caythrine: thanks sb layan..

seasir: thanks

syima: thnakss..

syieda ;) said...

terer nya!!
nak pandai maen piano jugak!


*syieda singgah sini.
baca dan komen entry ni ;)
singgah la kat blog syieda jugak :
tinursya.blogspot.com

jeBateja said...

wahhh...den teringin nak main viola lahhhh...uhukz

NAZRUL AZAT said...

fuyooo.... rase nk tepok dgn kaki2 sekali, heheee

Selendang Merah said...

best ar cara dia main.
tabir springg...:D

a.samad jaafar said...

memang best..!!! aku tgh jeles nih ...

iyan shazlind said...

tetiba rasa nak kemsalam kat dia jugak hihihih

CintaZulaikha said...

iyan: hahhha,sampai nak kirim salam yerr..