Saturday, September 24, 2011

buat hamba Allah yg bernama Ayob Azril~

Assalamualikum u olss
beliau bukanlah seorang yang kacak mahupon menarik
beliau hanyalah seorang insan biasa
yg aku kenali dgn hanya sepintas masa sahaja
uahhahhha...cam hampehh ja ayat~~

bukan apa weh
aku nak stori pasal sorg hamba Allah ni
hamba Allah yg dikurniakan dgn kelebihan
dlm memainkan alat2 muzik moden dan tradisonal
skali ja dy pegang gitar
habes, segala lagu aku tak pnh dgr
pasti direka2, tuk wat kita org gelak terbahak2
aku tau, yg dy ni sengal orgnya
tp aku pon tau, dy ni klakor, baik ati dan sesuka ati ja sikapnya
sb tu r dy amat disenangi di kalangan rakan2 kolej aku

aku bukn nak ceta gempak sgt psl dy nih
tp ada semacam perkara unik ttg hamba Allah nih
tak sah, kalau tak buat kita tersenyum
setiap kali mendengar
alunan muzik dan lawak bodo dari hamba Allah ni
aku jadi terpikir
mengapa ada yg sanggup mengecewakan atinya
sedangkan dy lucu orgnya...

yg pakai kaca mata tu la ayop~ sblh tu skandal
adik aku~~motip???

tgk muka dy..lek ja kan~~hihi

semangat kesukanan terserlah di c2..apakah???

yg ni..tak tau nak kata apa~~~

kalau dy tau aku buat entri nih
mau maut aku kena gantung
ngn katak2 menan dy kat bilik tuh...opsss...terbocor rahsia..lalalalla

apapon...caiyok2 AYOP AZRIL

ps: entri tak bermotip~~~

10 comments:

Sekamar Rindu said...

bakat kurniaan Allah SWT tak semua yg ada bakat mcm ni..

Namee Roslan said...

:) wah, kalau ada video dia lagi best. ada tak kat youtube ?? :)

CintaZulaikha said...

cik sr: kan~

namee: dy ni lagi banyak compose lagu dari main muzik..nti sy try gi tgk kat utube...hehe

dhiera said...

tak semua orang ada bakat macam dia~

L said...

huhu.. bakat yg digilapkan.. huhu

jom solat?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/6-jahanam-2.html

adan said...

gambar ayop last.. mcm kesepian je.. selalunya pompuan suka lelaki funny mcm ayop.

Asrul "iLham" Sany said...

eh, ni pehal lak lu bikin entry pasal laki gua ni, mak hayam?

ikatankasihku said...

mesti dia terharu..hua hua hua

Anum said...

ala ciannya dia, siape yg mngecewakan nya?
bakat dan anugerah kurniaan ilahi amat bermakna

irwan miswan said...

biaselah, tak kire macamane pon orang tu mesti penah merase kekecewaan....kan

skodeng sini...
tak tenang MMALAM PERTAMA kerana