Wednesday, April 11, 2012

ada sapa2 pandai buat banner doddle tak???

Assalamualaikum u olss



PENGUMUMAN




sIapa pandai buat banner berbentuk doddle yg comey lotey??
suai ngn belog akak nih
kot2 ada sapa yg pandai
sila bg tau
akak nak minta korg buatlah
nanti akak bg topup rm5

yg mana paling best, tu yg akan akak pilih..

sekian...lallla

12 comments:

imie fatiema © said...

wah minat doodle juga kan,ai pun suke tp tak reti buat.adik2 blogger ramai yg reti buat

adan said...

sy suka tgk doodle2 comel.. tp sy langsung tak pandai buat.. :(

cikguden said...

tak pandai la akak. pandai tengok je. kehkeh

Cik Yatt said...

kite tak pndai gak... huhuhu

Karukord Jagau's said...

saya pun x berapa reti ....huhuhuu

anamizu kaito said...

ce try CZ search blog tengku puteri / merahitujambu / alif ismail..dorang terer buat doodle comel2..hehe




luv,
cik ana

AzRiey said...

kak dah buat ke?kat mane kak letak tak nampak pon?

AzRiey said...

oo ok2 nmpak dah..ok ape tu kak cantik ade rama2..:)

CintaZulaikha said...

azriey: tu ha kat tepi, tader doddle pon, jadilah...hehhe

Asrul "iLham" Sany said...

sy pandai tido je hahhaa

anitadiana said...

tak reti lah...

einz said...

einz tak tau...tp einz penah minta cik cempaka buatkan keychain tok group donut...leyh panggil cc...nak link ke??