Friday, April 6, 2012

malam BBQ kem kelubi....

Assalamualaikum u olss

tgh dok syok snap gambo
tetiba bateri leh abes plak
sedey kot, baru igt nak amik gambo kami banyak2
tp yg dpt hanyalah gambo2 ni ajer
jadilah, dr tak ada....hehheh

jom layan~~

kipas jgn tak kipas bang...hehhe

1st time tgk laki I bakor ayam....

tergelak2 plak laki I...suka letewww~~

dah masak kot nih.....

sapa lagi best....hadodoiiii...gaya apa je la nih????



10 comments:

imie fatiema © said...

besh lar sesekali BBQ..dapat tenangkan minda lihat ayam dipanggang tehehe.. nyumm

CintaZulaikha said...

kan, tp tu lah, anak lasak sgt, tak lama pon duk kat bawah tuh..aishhh

pena rozie said...

sedapney bbq... ayam bakar3...

Salmiza said...

bila bbq camni yg bestnya dpt mengeratkan lg silaturahim...:-)

Salam kenal...sy folo...

dhiera said...

BBQ...nyum nyum~

CintaZulaikha said...

PR: sedappppppp sagt..

salmiza: yup, betoi tuh

CintaZulaikha said...

dhiera: byum nyum nyum

محمد شهريل القنيطري said...

yummmy,sdpnya ayam BBQ,teringin plak nk mkn mlm ni..

p/s : soryy yer lama x komen cibuk ckit,hari ni baru free

anitadiana said...

sedapnya...askar ne memang suka kan bakar membakar ne..dulu kak ita duk dengan along kak ita kat desa tun husin onn pun suka bakar ne..siap pangang kambing..laju aje makan org laki ne...ika tu marah ke apa mcm geram aje...ke saja aje posing mcm tu..comel lah pandainya buat gaya mancho..

CintaZulaikha said...

anita: mmg saja ja posing gaya cenggitu kak. skrg nih da tader posing cara lain dah...hehhe

ikha macho~