Sunday, April 8, 2012

dulu dan kini...versi skolah menengah~~

Assalamualikum u olss

bila dok tgk member2 lama (member baik hokeyyy)
teringin plak nak letak gambo
gambo dulu dan kini
gambo time skolah menengah ngn gambo da lepas menikah, hahhaha
cam old school ja bila tgk2 balik
beza btollah muka time tuh, hahhahha...sok suci...lallallal

jom2 tgk..pastu banding2kan...yg mana 1...lallallal

gambo time skolah menengah nih...ce teka yg mana kami kat bawah nih
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/


puan norhuda yg gojes~



puan adibah anum yg kiut...

puan shamshida yg comeyy..

puan ct yg ntahhh...tak tau nak describe...rock kowt..lallallalla....

ada beza ke, atau tak jauh beza????, hehhehhe

sumer mem2 dah berjaya skrg, ada yg dah jadik doktor
ada yg dah jadi akauntan
dan ada jugak yg dah buka kedai makan sdri
aku jugak yg masih berkhidmat tuk suami, megharapkan pahala syurga
begitu jugak ngn mem2 baik aku kat ats tuh

aku doakan mereka sentiasa sukses dan jelita selalu
biorpon dah beranak 3...kehkeh

hope leh jpa beliau2 smula
skrg sgt sush nak jpa, sb dah duk jauh nun di utara...sedey~~

19 comments:

aiEz said...

akak muka masih sama dulu dan sekarang,hee...:)

aShaBuLz said...

hihi...jadi isteri mithali lagi byk menabung di akhirat. insyaAllah..

shameel Iskandar said...

Salam.
serius awak tak banyak berubah. mcm dulu jugak. tapi kwn2 awk yg lain sgt byk perubahannya.

Karukord Jagau's said...

muka menten comeeeyy....x byk beza..

adan said...

wah.. bestnya semua dah kahwin.. kadang tu sy penah tefikir gak..cana la sy dgn sahabat2 sy lepas kahwin dan hidup dgn pasangan masing2..

hazfee said...

perubahan tu ada tapi tak banyak. hehe.

sHi Ma said...

Ummi ikha maintain je, dulu & sekarang, xjauh beza (",)

محمد شهريل القنيطري said...

xdak perubahn pon,sama jer..hehe

ikatankasihku said...

maintain kiut miut, selim melim lagi....awwwwwwwwwww

CintaZulaikha said...

aiez: alamak, sama ker???? awet mudanya saya...lallala

ashabulz:InsyaAllah, aminnnn..mudah-mudahan

CintaZulaikha said...

shameel:hahhha, ye ke...cam ada beza ja sbnrnya...huhu..btw, thanks

karukord:hikss..thanks

CintaZulaikha said...

adan:idop cam besa jugaklah, tp dah de perubahan sket kot..hehe

hafzee: ha, kan kan~

CintaZulaikha said...

shi ma:huhuhuhu, malu seyhhh~~

dalca:ya ka en dalca???

kak ikin:akak pon...wewitttttt...

Eza Zularyeza said...

baby comey..ikut muka mama..
gaya pun ikut mama..hehe

imie fatiema © said...

awet muda sebab suke smile agaknyer...tak byk berubah.

azwa amani said...

jauh bezalah kak kawan2 akak.. tapi akak maintain je rupe.. :) huhuhu :)

CintaZulaikha said...

eza: hehehhe, thank eza

imie: sy jarang senyum sbnrnya...

amani: ye ke dik, hadoiyaiii, timer kaseh sayang..

anitadiana said...

ada lah sikit-sikit..masih boleh cam...ok lah semua dah berjaya...

Atie iskandar said...

muka akak tak berubah pon. awey muda seyh! piwiittt!!!