Sunday, April 22, 2012

boboiboiiiiiiii...ahakzzz

Assalamualaikum u olss 
tgk apa yg walid ikha rakam time ummi dia tidor 
hahhahha, klako btollah dak kecik nih 
ni lah ayat baru2 nak blajo cakap, tak lain tak bukan ialah


BOBOIBOI....ahakzzz



video



salam pagi isnin buat sumer....hehhhe

18 comments:

izan mama mia said...

bboboiiiiiiiiiiiiiii...

Anum said...

boboi....
selamat pagi

Kazman / Sue said...

boleh jadi ahli kelab boboboi dah ni...

adan said...

"apa tu?"
"boboiiiiii..."

"apa dia?"
"boboiiiii la umi!"

adan said...

akak,thanks akak coz masukkan nama sy dalam sinopsis tu,semoga berjaya akak.. terharu pulak.. hehe ^__^

Asrul "iLham" Sany said...

saya suka Yaya hahaha :D

OdahOne OdahOneBizz said...

boboiboi tp yang bckp ni gegurlgurl..hoho...comel

aShaBuLz said...

wah boboboi!! boleh geng ni!! hahaha...keris petir!!

shedameor said...

boboiboy :) hehe

Eeda said...

Cute...Dah bole cakap ye...Lama tak jengok blog akak...dah besar baby ikha...:)

Cik Yatt said...

hehhe...boboiboi....!

shameel Iskandar said...

boboiboi, comelnya. Berapa tahun umur dia ni.

iema ackles said...

selamat pagi rabu,,hihi..

imie fatiema © said...

ekeke boboiboy

Bobo said...

apa la ikha ckp tu haha

dhiera said...

alaaa...internet slow. tak dapat tengok~ grrr

anitadiana said...

tak dapat tengok..tak boleh buka...

Namee Roslan said...

comelllnya..haha . tapi rentak bobobpi dia lari sikit. hehe. bobboooiiiiiboi...cute.