Saturday, April 7, 2012

menara alor setar...dah naik pon...

Assalamualikum u olss

arituh, petang2 ari tader koje
aku, si suami dan ikha gi merayap carik taman permainan kat alor setar
kebetulan ada satu taman permainan duk terpacak bersebelahan ngn menara alor setar
rasanya taman permainan tuh, tajaan bank rakyat kot
sb aku tgk, sebesor alam cop bank rakyat ada kat mainan2 tuh
nampak sgt, bank rakyat yg sponsor..hehhe
dah hampir setengah jam kot main, aku dok perhati ja menara alor setar kat sblah tuh
teringin plak nak naik
rasa2nya berapa ek harga tiket dy
aku pon tarik2 lengan baju laki aku, laki aku pandang pelik
"asal yang?" dy tya
"jom naik benda alah nih," sambil aku tunjuk menara yg tak berapa tinggi tuh
"jom lah" laki aku offer.walawehhhhh mau plak dy, takleh buang masa agi nih
apa agi, aku terus dukung ikha n jalan tros ke menara alor setar

kami bayar rm 6 tuk sorg dewasa
ikha tak payah bayar, sb tak masuk 4 thun agi
kami pon naik lif, kata akak yg jaga menara tuh, menara nih tutup kul 10pm
kira boleylah kami lek2 sat, smbil tgk panorama alor setar...best le jugak..

mana pulak umah den nih???? aishhh

senyum, jgn tak senyum...

cium jgn tak cium..ahakzzz

intip jgn tak intip, lallallalllal~~

posing jgn tak posing...lallallla

menara alor setar jam 7 malam...apa agi, tak reti2 nak balik...maghrib da nih..kehkeh


9 comments:

aiEz said...

aie tak merasa lagi jejak kaki ke sana kak...

CintaZulaikha said...

huhuhu, taper, lain kali musti dapat jejak kaki..hhehe

Karukord Jagau's said...

jauh le saya nk pegi hehehe x pe..nnt ada masa nk juga ke sana...

Atie iskandar said...

beria betol si ikha tengok. nampak aje la tue. huhu. bstnya! dapt naik taming sari kat melaka nie pon jadilah. :D

cikguden said...

dulu p alor setar smpt tgk dari bawah je. tak sempat naik pun. huhu

Azhafizah[フィザ] said...

Belum sampai sini lagi.bestnye dapat tengok pemandangan dari atas kan.nice view ^_^.

adan said...

bestnya tgk family akak.. bahagia je tgk.. semoga berkekalan bahagia sampai ke anak cucu..

ikatankasihku said...

kengmain lagi anak dara tu, intai pakwe ke ..hehehehe

anitadiana said...

bestnya..tak tinggi sangat ke...kak ita tak pernah naik lagi ne...