Tuesday, April 17, 2012

kita boleh, kalau....

Assalamualaikum u olss


meh renung-renung





Kita BOLEH kalau nak bonceng awek yang tidak halal bagi kita dengan satu SYARAT, di antara lelaki dan perempuan di atas motor itu mesti ada BAPAK PEREMPUAN tu, BAPA PEREMPUAN tu duduk tengah-tengah moto.. [Ustaz Azhar Idrus]

11 comments:

jeBateja said...

Alamak.....spoil lah ini mcm.....

ikatankasihku said...

ala pakcik, macam ni tak nak breklah....
kikiki

M@W@R Q@SeH said...

hehee kelat muka pkwe mkwe tu :)

pena rozie said...

memang kelat giler la pak we kalau letak syarat mcm tu...

imie fatiema © said...

ekeke.. kacau daun you...

Bun-Bun-Reyn-Pyon~ said...

hahaha ;D
nnnaaaiiiccceee =)

Eza Zularyeza said...

ayah die pak lebai..mana tak nye..haha

adan said...

hahaha... tak pernah di buat orang ni..

Bobo said...

kalau bapak dgn misai tebal mcm tu, kecut perut gak la hehehe

anitadiana said...

wahhhhhhhhhhh..suka-suka...baru best mcm ne...

Namee Roslan said...

haha. ini kelakar.. hehe