Wednesday, April 4, 2012

bestttttnya cuci tandas~~lallla

Assalamualaikum u olss

sumer org ada cara terapinya sendiri
ada org akan shuping bagai nak giler bila strees,
ada org jugak akan pergi bercuti ke tpt2 yg menarik,
ada jugak yg ilangkan strees dgn memasak atau termenung sepanjang ari, takpon terperap dlm bilik,
duk sekor2, kenang naseb diri....huhu
tak kurang jugak, ada yg suka makan...makan yg manis2 plak tuh
kononnya nak ilangkan strees, nak ilangkan tensen yg menyerabutkan kpala otak.

tp kalau strees nih melanda kpala otak aku
aku lagi suka duk dlm bilik air
duk kat jamban, pastu percik sabun lavenda banyak2
sental kasi putih...haaaaaaaaaa...baru tenang sket jiwa
baru ilang sket sakit kpala
baru rasa cam leh pikir jalan yg benar, hahhhha
cam hampehhh kan, tp tulah kebenarannya

selain dari mengadu kepada Allah swt
itu jugak salah satu cara aku nak kembali kpd asal
boley kata, spi laki aku kata...dah macam masuk tanda opis gomen plak
kemain wangi ari2...hahhahha..sentap hakak~~
dy pon tau, tak sumer prob aku leh citer ke dia
jd dia dah sediakan 2,3 botol sabun tandas tuk aku
kot mana tahu aku tgh stresss, leh sental lubang jamban kasi wangi...
tq sayang, jasamu amat saya hargai...hehhhe (gilo)

yg penting, aku takkan musnahkan diri sdri dgn perasaan yg dibisik setan
sb aku tau, masih ada jalan lagi tuk aku berfikir dan menghilangkan strees dgn tenang
cthnya, sental lubang jamban tadi
kot2nya kalau aku strees kat umah sedara mara atau member2
mau berkilat lubang jamban umah member aku kejekan...hahhahhhah

ps: ni lah namanya sengal pagi~~ layankan ajerlahh...

18 comments:

Kazman / Sue said...

haaa3x... kalau dah stress macam2x boleh berlaku...

Anum said...

hahhahaa
bagus2

lelamaisara said...

Hehehe..macam2..

Salam kenal ..follow kamu...

Suraya Baharun said...

bagus nye...ok latu dari melakukan perkara yang tak mendatangkan faedah...hiihii...

imie fatiema © said...

weee kilatnya toilet,rasa nak membuang jer ni..hehe..lor orang pun baru buat story tang stress hehe ada chemistry ler kita ..jom singgah

ikatankasihku said...

ni terapi jamban namanya ni :)

M@W@R Q@SeH said...

hehehe ok jgk tu..dlm stress toilet jd bersih...

Miss uCu said...

hihihihi..2 in 1..stress kurang dan tandas berkilat:)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hehe ok laa tu... tiap2 ari masuk toilet..bersih je kan..

Cik Yatt said...

wah..laen dari yg laen... bgus gak en tu.. :)

cik yatt mkn ceklet..tpi tak la bnyk2..kdg2 tdo...

hazfee said...

wah! bagus betul. asal stress je sental jamban. kompem bersih.haha.kalau stress pegi rumah hazfee ye tlg sental jamban.ekeke :p

anitadiana said...

1st time dengar ne..bagus mcm ne tak buang duit gi soping ke..he..he..sori baru ada masa singgah...

Karukord Jagau's said...

macam tu pun boleh ek...hohohohooo

dhiera said...

kalau stress datang la umah kite. boleh sental bilik air kite. ngeee

Hanny Esandra said...

aku kalau stress suka buat kek.. aroma kek tu menenangkan.. apa2 pun mmg bersih licin bilik ayor ko ye,, hihi..

jeBateja said...

wahhhh...bagusnya...kalau den...dah hantok kepala kat mangkuk tandas dah...ahakz

afzalsukasuki said...

habit saya ni kak.. setiap kali sy masuk tandas mesti saya cuci dlu.hehe sbb saya ni sedikit penggeli kikiki :D

Atie iskandar said...

kak, tgah stress x? jom dtg umah atie. alsan nak soh basuh tandas. hahah