Saturday, April 14, 2012

esok si dia dah 3 tahun....syukur alhamdulillah

Assalamualikum u olss

hai, nak kasi tahu nih
sok si kecik putri zulaikha dah nak masuk 3 tahun
tak sangka, dah 3 tahun berlalu semenjak aku sarat nak terberanak dulu
alhamdulillah, zulaikha membesar menjadi anak yg lasak dan comel
semoga Allah sering memberkati beliau
ummi dan walid sayang sangat pada kamu
kamulah buah-buahan ummi..ehhh~~
tak..tak, kamulah cinta hati ummi dan walid
semoga zulaikha membesar menjadi anak yg comel dan taat kepada Allah
amin ya rabbal alamin

muka minta kena cium..ahakzzz


sok nak bawa cik ikha sambut besday kat mekdi
maklumlah, kentang goreng mekdi adalah fevret beliau
ikotkan ajerlah, yg penting cik ikha hepi...

13 comments:

izan mama mia said...

hepy besday ikha...muahhh..tium sekali...jeles si mia ni nnt..err..anak kita sama umurlah tp besday mia bln 10 nanti...
moga ikha membesar dgn sihat yer cayang!!.. nak ikot g mekdi gak...hiihi

adan said...

amin ya rabb.. semoga adik ikha jadi wanita solehah.. Selamat Hari Lahir buat adik ikha.. Semoga besar kelak menjadi anak yang dapat membanggakan keluarga.. nak tanya sikit ni,adik ikha tak bosan ke main sorang2? hehehe..

juliana rosmani said...

haha kelakar komen adan...ada betulnya jugak.huhu.selamat hari lahir utk ikha.Moga menjadi hamba Allah yg solehah dan taat pada ibubapa.Kak siti,sy xpnh lupa besday ikha tau sebab senang nak ingat.15 april.sy 15 sept. hehe

Bobo said...

ikha kata die nak hadiah adik baru hehehe

Cik Yatt said...

comel la anak akak.. wish besday at die ye.. :)

Pwincess sarah said...

amin.. mudah2an dik ikha jadi anak yg solehah.. amin..

selamat hari lahir untuk ikha.. ^_^

Hanny Esandra said...

heppie besday utk ikha.. ;p

FatinFirdaus said...

happy befday budak tomey~ bila la boleh cubit-cubit pipi dy.. geram! hehehe

محمد شهريل القنيطري said...

sanah helwa ikha..moga menjadi insan yg solehah n berbakti kpda ummi dan walid yer besar nanti,jga auratmu dan jgn tinggl solat...

Suraya Baharun said...

appy besday adik ikha..semoga membesar menjadi anak kebangaan papa & mama..

aShaBuLz said...

alololo....comeynye...selamat hari lahir yg ke tiga thun tau ikha...jgn nakai2...dah besar nnt tolong ummi tau. hehe

J.M.R said...

hepi besday cik ikha!:-)

anitadiana said...

tetap comel kan ikha ne...fotogenik tau...unti suka ...