Thursday, May 19, 2011

Yahooooo...ko nak bertunang...

Assalamulaikum u olsss
ha ini entri mengejut nih
entri tuk kawan baik aku cik Hanny Esandra yg gojes feling2 model
dan tunangnya yg kacak ala2 remy ishak..ya ka??? kikiki
lantak kome la nak kata apa
aku ttp nak tulis cenggini 

serasi bersama...ko mampooo~~kakaka

katakawwwwwwwwwwwwww...bak kata en ezam
tgu2 punya tgu
kan dah melekat
pakai gam apa
UHU ka??? kikiki....merepek lagi~~

aku mmg tak sabor2 nak dgr dari mulut cik Hanny
yg mengatakan
"aku nak bertunang nih ct"
dgn penuh sabar dan cekal
mana taknya
tiap ari aku dgr kesah cinta dy dan abg encem tuh
ya ka tiap ari
jadi kalau tak melekat jugak
mmg la kena mandi bunga...jgn marah rrrrrrrr...

jadi dgn rasa happynya aku mengSMS dy smalam
dan bertanya
"Ko bertunang bila nih...tak sabor2 dah nih?"
dan dgn senyuman spi ke telinga aku menerima jawapan
"datanglah 5 JUNE nih, lepas Zohor, nti aku bg map"
Map...kakkakkka..ngalahkan org kawen nokssssssss...

tp pepon aku still happy
Cik Hanny dah nak bertunang
lambat atau cepat itu bukan masalah
cuma klu aku dah balik ganu akan jadi masalah
sb susah nak dtg sni

pepehal pon
CONGRATS cik Hanny sb bakal menjadi tunang orang...
darah dah start manis tuh
jadi jaga2 na....kakkakkakka....

ps: tema dy kuning ye kawan2...kalah aku dolu2..kiki

10 comments:

Atie iskandar said...

wah! kak hanny nak tung! tahniah2!

cucu umie said...

semoga jodoh mereka sampai ker jinjang pernikhan..incya-Allah..incya-Allah Allah akan mempermudahkan urusan mereka..

Hanny Esandra said...

ct
mana ada tema aku kuningggggg... turquoise + kuning lerrr.. cissss... hahahaha.. thanks yer.. thanks gak kat atie & cucu umie..

dtg yerrr..

Diari 929 said...

Tahniah kak Nad!

CintaZulaikha said...

tahniah kak nad...kakkakka~~tetiba...

myhatiku said...

congrates empunye bdn..:)

nelly said...

Tahniah kat dia !!
wah , happy tu ~
nelly pulak lambat lagi !hehehe

HonEyBuNNy said...

bestnya....

ne tetiba terasa nak bertunang jugak neh...huwawwa

amranaiman said...

remy ishak tu~~ huhuhu tudia.. =D

Hanny Esandra said...

wei wei wei,

ct taik kuda! i tak suka dia disamakan dengan remy ishak sbb i tak suka dia..hahhaha..
thnks pada yg wishhh.. luv u!