Saturday, May 14, 2011

sgt suka reunion kecil-kecilan...happy sokmo~~

Assalamulaikum u ollsss...
smalam ari paling best
dapat jpa kengkawan lama walaupon tak sumer
ni la antara manusia yg datang dari batch yg sama ngn aku dulu
dan keluar menjadi org yg hebat2
aku sgt berbangga ngn depa sumer
ada yg da kawen
ada yg da bertunang
dan ada juga yg sedang mencari...kikiki
gaya cam ramai jek kan
tapi sbnrnya 3 org je pon...
tapi aku tak kisah
yg penting, dapat lepas rindu

disebabkan bergosip lebih banyak berlaku
jadi sesi mengambik gambo tu udah dilupakan
time nak balik baru teringat
naseb baik ada abg 'nasi ayam penyet' kami melahap di situ
jadi dptla amik gambo sekeping dua asl gambo kami gegar bang..kikiki
buat tanda ingat2tan....huhuhu
rindu pada sumer....

talk to the hand...kakaka...

cm sedikit kabur jek...

cam sediki gelap jek..

miss world noks...

gambo edit...agak2 lawa tak???

besor nya ikha gelak..

wuuuuuu....

hope dapat jpa yang lain lagi pasni...yehaaaaaaaaaaaaaaa....

15 comments:

cucu umie said...

bestkan kak dapt pergi reunion..wlopon sikit iktn tu tetap terbina..huhu

CintaZulaikha said...

yup betoi tuh...sgt suka~~

nelly said...

wah , bestnya ..teringat kawan2 sekolah ~

amranaiman said...

haha mcm ramai... ramai artu.. =P

Asrul "iLham" Sany said...

errr...tu bukan saya ye...

ada orang lain yg menyamar jadi saya, saya ada kat kg masa hari tu....

adan said...

akak.. komen sy maner?

CintaZulaikha said...

komen mana plak ni dik adan???

Diari 929 said...

wah bestnyer korg!!!!

adan said...

sebelum ni sy ada komen dalam entri akak ni.. dah terpadam kot.. mencik..mencik..!!! ahahhaa

komen sebelum ni.. asal buat reunion sikit je kak? ke ramai yg tak datang? lebih kurang camtu ar..

CintaZulaikha said...

jiha: best kn??

adan: ye ke...ntahla dik, akak pon sedey dok tgk komen da tader nih...

sHi Ma said...

lamanya x reunion.. jelesnya ngn ummi ikha n the geng.. huhuhuhu..

CintaZulaikha said...

jeles tak, jeles tak...kikiki

Hanny Esandra said...

ct,

najwa tu pregnant ke? mcm pregnant je.. comellll.. :-)

CintaZulaikha said...

ha a nad, pregnant 6 buln..due date dy sma ng jiha..hihi

Hanny Esandra said...

wahhh.. suke aku dengooo!