Tuesday, May 17, 2011

Bloglist Itik Kuning

 
Assalamualaikum rakan2
alkisah petang yg disulam gerimis sepanjang ptg
aku dgn ini tlh ditag oleh sorg budk kecik bernama Atie Iskandar
kengkonon mengajak aku mengjoin blog Itik Kuning
yg jugak dipunyai oleh seorang budak kecik...kot..hee~~

jadi dgn bangga dirinya
aku pon join...kakkaka, banyaklak citer.
pe pon jom singgah tgk syarat kalau berkenan nak join jugak..
aku plak dalam kategori A...ya ka
rasanyalah...sb salu jugak bukak blog
walaupon update 1 entri 1 ari
kekadang 2 entri
kekadang pon 3 entri...ikot suka ati aku lah gamaknya, blog aku...hee~~

ni plak itik kuning aku..apa macam kiut bebenor tak?? perasan~~


haaa amacam...bukan salu tgk itik isap puting sampai cenggitu..itik ni ja mampu..kehkehkeh..
jadi pada yg sudi nak join2kan diri
moh le kita reramai menyemakkan diri
di entri cik itik kuning
tak rugi pon
sb leh menambah member
yer dok??? kikiki...

alamakss..lupa lak nak ngetag..
nak ngetag sape ek??
haaahhh dapat2..meh aku ngetag mereka2 ini

cik noyis
cik nelly
cik shi ma

tak paksa pon join
sesaja suka2..




6 comments:

amranaiman said...

itik kunin ek.. ayam merah .. dging kicap.. dapnyer.. =)

achik ezam said...

itik gantung ade tak????

ehehehehe

cucu umie said...

cantik yer itik pilihan akak tu..hehe hehe

adan said...

wah.. akak join er.. comel je itik akak tu siap ada isap puting lagi..

Khuzrin Kamarudin said...

itik gembo gembo.. ayer kedek-kedek...

haahhaaa... :)

NadiRah said...

alah!!!! comel giler baby itik nih!! hahaha