Wednesday, May 25, 2011

Mereka sgt baik......tisu plzzzzzzz~~~

Assalamualaikum u olss
hokey..entri syahdu syahdan mlm nih
motip??? kehkehkeh

tak pernah dlm seumur idop dewasa aku nih
aku amat disayangai sayang ker dan dihargai sebegini skali..
lebey2 lagi olh blogger2 muda yg kacak dan kiut2 nih
nak tau sb pe aku ckp cenggitu
ini kerana mereka tlh memperkenalkan blog aku yg tak berapa nak mengancam nih
kpd blogger2 yg lain
dgn rasa hormat dan penuh kaseh sayang plak tuh~~acececehhh..air mata hampir mengalir~~motip??, huhu~~
ada jugak yg baik ati buatkan aku headher...
sedangkan aku berseloroh jek pon...terharu dek non

timer kaseh adik-adikku..
tak tau la akak nak balas ngn apa
akak cuma boleh balas ngn senyuman jek~~
nk bg duet, tak mampu....huhuhu merapu suda

musti korg tertanya2, sapa haja la yg buat aku dok feling2 mlm2 cenggini kan..
kehkehkeh...nak tau saper...moh tgk bawah
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
taraaaaaaaaaaaaaaa~~

blog aku+kamu, iaitu blog kepunyaan atie iskandar
(sori, tak dpt letk pic atie yg kiut..dy tak bg copy naa...puas da usaha..kehkehkeh)

dan 

 blog Azrin Rahim, iaitu blog kepunyaan Ayie



ni antara headher yg ayie buat tuk aku..santekk tak..musti la santek
klu tak, takkan aku teruja dek non..apa pon, akak akan letk headher nih kat sisi
blog nih, sb buat masa nih, akak takmo tukr lagi..tapi akak sgt hargainya...Weeeeee~~

kalau korg nih mmg suka berblog, aku rase baik korg terjah blog depa2 nih
sb serius aku cakap, drg mmg sgt cool
dan baik2 blaka...
entri2 depa pon mmg sgt best
klu tak cayo
jom terjah....

terbang bagaikan angin....Weeeeeeeeeeeeeeeee~~~

16 comments:

NUR HAMIZAH BINTI ABDUL RAHMAN said...

chantek dia edit. aww aww♥

nelly said...

wah .terjah !!

cucu umie said...

thnkx akak..ayie btkan shje..xpakse pon nak suh akak pakai..lhpon sajev jer nak lembutkan tngn..kuikui

Wani said...

haha..baru td tengok kat blog cucu umie tuh =)

CintaZulaikha said...

timer kaseh sumerr..

HonEyBuNNy said...

cantik la header tu....cantik sesangat...

ila suka la..

jom ramai2 kita terrrrrjahhh..hehe

FaTinFiRDaUs said...

bestnya dy... hehe

asbesstos said...

wowowowowow... makin bergaya cik zulaikha dgn banner baru.. hehe.. baguslah... blogging ni memang seronok bila dpt kawan yang best2

amranaiman said...

wow puan dapat blog header.. :D

CintaZulaikha said...

haruslahhhhhhh..saya kan disayangi~~kehkeh

sHi Ma said...

mustilah rasa terharu.. hehehe... cantik header tu...

Atie iskandar said...

wah! hee... thnx kak.. cepatlah kak pki header baru.. nak tengok..

einz miszmessy said...

utgnye...nak disayangi juga...huhu...syg akk juga...tp takde pe blh nak bg~nak beli hadiah...wet takde...nak wt header....sy sndri pun tak gheti nak wat...leh bg ni jela <3 <3 <3 hahahaha........

CintaZulaikha said...

timer kaseh atie, einz...luv tu pon da mengcukupi..ahaks~~

Hanny Esandra said...

nak jugakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....

einz miszmessy said...

isk nape takleh like komen akk???hahaha.....