Tuesday, May 24, 2011

Layak ke umur aku 25 tahun?? kehkehkeh

Assalamualaikum u guys...
tgk tajuk entri kat ats
best tak?? suka tak??? kahkahkah
ni lah namanya pipi tak mancung, idong takmo la sorong2..hahhaha

skrg aku nak tya buat kedua kalinya
layak ke umur aku yg di ats jika nak disamakan dgn gambo aku kat sblah tuh...
kahkahkahkahkah
bagi aku lah, mmg tak layak
sb pernah sekali aku kuar, ada sorg budak salesgirl tuh panggil aku makcik
apakah??? takkan sb aku pakai jubah labuh, dy leh sesedap ati panggil aku makcik...
mmg terkesan spi skrg dek non...
lama jugaklah aku menyendiri..ingin melupakan la katakan
mana taknya, laki aku pulak leh gelak2 time tuh
lsg tader sokongan...lagi membahan lagi adalah...ciss~~
not so funny hokeyy...

tp lama kelamaan, aku leh terima jugaklah
sb aku pon sedar aku dah tua
tua ker???? 25 tahun beb...buln 9 nih baru masuk 26
aku tak malu nak bg tau org
sb aku mmg dah 26

bagi sesetengah wanita, umurlah perkara paling nak drg rahsiakan..
apakah??? tader keje nak buat cenggitu..
klu da muka berkedut tapi umur baru masuk 20-an
mulut org ttp akn cakap kita tua..jadi lagi sakit ati dgr kan
jadi, baik terus terang..kalau depa tak caya
gi tenyeh ic kat muka depa...biar terbeliak mata depa tgk...kehkehkeh..jahat tak aku

jadi apa motip sebenar aku nak buat entry nih?
motipnya adalah aku nak ngelakkan salah paham antara blogger
yg mana suka panggil aku akak tuh
sedangkan depa lagi tua dr aku
dah tahu kebenarannya
jadi pasni, paham2 sudehhhh~~

tapi klu still nak panggil aku akak
aku tak kesah~~
aku ttp open minded..kehkehkeh..serius tak tipu
tgk gambo kat bawah, ada muka tipu ker????

sweet 25 hokeyyy...kehkeh

janji, korg gumbira...yehaaaaaaaaaaaa..weeeeeeeeeeeeee~~~

ps: ayang..tgk wayang yuk jumaat mlm nih...

20 comments:

Atie iskandar said...

mak ai... belom sesuai pggl makcik la kak.. klu ank buah pggl takpe gak.. akk nampak muda dri umr.. myb dalam 24 cmtu la.. santek! tak tipu ok!

cucu umie said...

kuikui..alamak tersalah panggil ker?? btw, betol shje ayie panggil akak..akak maintain muda shje...xad pon nampak makcik2..kuikui

♥♥LiSsA♥♥ said...

umur ta mngenal paras rupa. cewaahhh. walaupun da 25 still lagi cm 15 gituu:)

halila Ibrahim said...

aikk akak tengok macam baru umur 22 je.. salegirl tu jeles kot..

sHi Ma said...

la baru 25, tp selalu bahasakan diri tu "akak" ngn shima, yg soheh lebih tua.. hehehe..

akak ke adik ke makcik ke, shima ok je (",)

CintaZulaikha said...

kakkakkka...hadoi rasa nak terkentot2 bla baca..kikiki...

Diari 929 said...

aku selalu org panggil kakak padahal hakikatnya deme lg tua dr aku. Tapi aku x kisah tp mmg sentap ar klau org panggil mak cik tuh! Ceh!

CintaZulaikha said...

tau takpe jiha...makcik ct..boley g2..kakaka

miszlullaby said...

hehe, 25 ke 26 ke tetap menten cunnn=)

nelly said...

25 ! lawa + muda !!!

syrupmasin said...

25?? fuyooo

myhatiku said...

cantek..:)
sweet 25 lah..i like..^_^

amranaiman said...

hehehe :D.. makin hari makin tua .

CintaZulaikha said...

mmgla cenggitu..i sedar saperlah diri i nih...hee~~

EedaFizZ said...

Makcik??hahaha..myb budak tu trsalah tgk kot..
Tp betul la..rmai yg suka rahsia2 umo.Ape kejadah?? Umo??Hanya pada angka..(macam iklan la pulak!kui3)

CintaZulaikha said...

ok fine, eda buat lawak~~

iyan shazlind said...

salesgirl tu rabun la...

CintaZulaikha said...

kakkakka...ntah..mb kot~~

Nur Intan Syafinaz said...

mse first time tgk..wah mude lagi..cun pulak..hehehe..awek mude~~

Hanny Esandra said...

aku lagi tua dari ko... ~ tua 4 bulan..