Saturday, November 19, 2011

Posting jugak akhirnya~ well done ayang

Assalamualaikum u olss
huhu, tetiba pagi nih laki aku bagi tau yg surat posting dy dah sampai
wahhhhhhhhh...syok ooooooo
selamat gak akhirnya dy naik pangkat
dan dapat jugak kami pindah
walaupon tpt yg kami kena pindah tuh
tpt yg lansung kami tak jangka
mana taknya
asalnya laki aku minta pindah ke bukit luncu, johor
takpon, ke sg besi, KL
alih2 dpt surat posting pindah ke Kepala Batas, Kedah
Kepala batas...huhuhuhu

nak tya korg,
kepala batas ngn alor setar dekat tak?
rasa2 kepala batas ada peluang keja tak tuk aku
huhuhu...tu plak soklan aku ek
apapon, aku bersyukur sb posting jugak akhirnya
takmo pikir2 banyak

kat mana kepala batasnya?? ke mata aku yg  tak leh pakai


alhamdulillah...



kedah...we will meet soon...daa~~

4 comments:

Namee Roslan said...

wah, Alhamdulillah. happy for akak and family !! :D

Hanny Esandra said...

lagi jauh la kite nampaknye..~ :(

アヌムちゃん said...

tahniah..wah jd org kedah pulak la lps ni ye.

iyan shazlind said...

dekat je alor setar dgn kepala batas tu...wah tak sangka dpt posting kedah ya...nanti bebila boleh jumpa ni...kedah is my hometown...umah sis kat area kodiang...:)