Thursday, November 17, 2011

Family Comes Here ke Family Outing nih??? konpius aku~~

Assalamualaikum u olss
manusia yg giler rancangan korea cam aku nih
mmg salu tertanya2
kalau2 betol ke nama rancangan yg tertulis kat tv tuh
ataupon rancangan tuh mmg ada 2 nama
pelik kan...

pernah sekali blogger Wamozuwaha tulis psl perkara nih
time dy bosan2 dulu
dy ada kata yg dia tgk 'famili outing'
dan menurut aku,aku pasti yg rancangan tuh
rancangan yg sama aku tgk kat tv iaitu 'famili comes here'
bukan ke tu rancangan yg sama?
sb ahli2 yg ada dlm rancangan tuh sumer ahli2 yg sama ada dlm 'famili outing'
egeggerrr,, kalau betullah nama rancangan tuh sbnrnya 'famili outing'
maknanya One HD ni lah yg da buat silap
letk tajuk ikot suka depa ja..

rancangan famili outing nih mmg klakor
sb depa memaparkan pelakon2, penyanyi2 dan pelawak2 terkenal dlm rancangan tuh
tujuannya tuk membantu keluarga2 tpt depa menginap nti
disamping melakukan aktiviti2 yg lucu dan mencuit ati
mmg banyak bda gila lah yg depa buat
sampai kekadang skit2 perot aku tgk..hahhaha

pepon ianya mmg rancangan variasi yg kelakar
kalau tak cayo gi tgk sdri
skrg pon dah masuk musim baru
besttttttttttttt~~





5 comments:

ikatankasihku said...

tak penah tgk pon, cite apa ni?

ILA HonEyBuNNy said...

hehe,...

ila macam pernah dengar kawan cita..

ambooi sis...smpai sakit pewot gelaknya tu..ehhehe

CintaZulaikha said...

kak hasni: bukn ceta pon kak, cumer rancangan realiti ja..hehehe

ila: ha a, sb lawak giler tuh~

Anum said...

kawan anum pun ada ceta

Daddylicious said...

tak tertengok lagi realiti yg ini...