Thursday, November 24, 2011

bagai dilambung OMBAK RINDU plak...hehe

Assalamualaikum u olss

tersentuh hati aku wehh
dok dgr lagu nih
mmg menikam kalbu
terasa cam diri ini pon dilambung ombak sekarang
cuma tak leh nak karam
sb aku kena lambung pon dalam mimpi...kehkehkeh

tak sabar nak gi nonton ceta dy
walaupon ada ura2 mengatakan ceta dy tak sama cam dlm buku
humm...tu hak masing2 kut nak kata apa
sb aku cuma nak try tgk ja
and hope ceta dy tak gagal cam lagenda budak setan...serius cakap..


selamat bergenang air mata
hahhahha....layanzzz~~

11 comments:

iyan shazlind said...

dulu baca novel ombak rindu dgn penuh perasaan...:p

CintaZulaikha said...

hahhaha, sekarang jom tgk movie dy plak...

budak penjara said...

ohh..cite ni la yg org dok sebut ombak rindu

CintaZulaikha said...

iyer, inilah cetanya...huhuh

ikatankasihku said...

sedih tu..layan....

nazira said...

sme la.. x sabar gk nk tengok.. huhu..

http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

amranaiman said...

cam layan je citer ni.. :)

Asrul "iLham" Sany said...

aku dh tgk cite ni masa preview die...

Zzz....

ILA HonEyBuNNy said...

tak sabar la nak tgk ombak rindu 1 hb neh....hehehheb

Eyda ♥ said...

kak ika , peminat setia cerita ombak rindu lar ney ? mesti best cerita dia , kn ? saya tk prnh baca novel ney . tpi ad jugak lar , dgr org cerita . famous cerita ney :)

CintaZulaikha said...

eyda: ha a, kalau tak femes, tak terpikir gak kut si osman ali nak wat citer dy..hahha

ila: samalah..hehe