Sunday, November 6, 2011

daging qurban dah jadik kari daging..hamek kaw~~

Assalamualaikum u olss
hhuhuhu...dengan segala hormatnya
daging qurban yang disedekahkan olh jiran tetangga semalam
dah jadik kari daging hari ini
ketaq tangan aku dok terima daging tuh
sb seumur idop aku, blom pnh lagi aku masak daging
nilah pertama-tama kali aku nak try
nak tgk, ada rupa kari daging tak pas aku masak nti~

tapi berbekalkan menu masakan dari pek kari daging yg aku beli
aku dapat gak lah wat kari daging ikot cara beliau
dan rasanya, huahhahhahhahha...boley tahan apa
bagi masterchef amatur cam aku tak bleh blah~

terubat gaklah rindu laki aku nak makan kari daging
asalnya, aku nak amik gambo kari daging tuh
tp bila dok pkir2 balik....huhuhuhu...biorlah rahsia
jadik, tu ajerlah storinya tuk raya qurban nih
aku dan kari daging
percubaan yg baik, tuk ari yg baik....merepek


"halo2....jom dating~"


chiowwww....


No comments: