Wednesday, December 1, 2010

Siapa Isa kamari??


Arini aku ngan laki aku keluar meredah ujan dgn tujuan untuk pergi ngambik baju sambil singgah di kedai buku. Tujuan asalnya aku mahu mencari novel thriller RAM, Mikhail. Tapi tetiba mata aku ternampak cerpen jiwa kacau-celupan.

Hati yang tadi nak sgt beli Mikhail tetiba jer berubah. Belek punya belek akhirnya cerpen ni yang aku sambar, bley...Menengokkan nama penulis, Isa kamari, sumpah aku tak kenal..

Siapa Isa Kamari?

Rasanya lebih baik aku baca cerpen ni dulu sebelum aku judge apa2 sebab cerpen ni amat bersesuaian dengan perasaan aku skrang, jiwa kacau..lets read it..

4 comments:

[N] Azadhi said...

Isa Kamari adalah orang yang menulis
"LEPASKAN KEMBALI AKU KE LAUT"
Aku dah lama nak beli CELUPAN tu,
tapi banyak sangat halangan.
Tentang MIKHAIL, komen aku adalah menarik.
Lebih kurang konsepnya macam ADAM (karya RAM jugak)
Kalu akak suka MIKHAIL, akak kena baca ADAM gak.
p/s : tu cadangan dari aku la.
huhuhu!

CintaZulaikha said...

ooooo, ok2...nti mak try beli lah..

aizuemi said...

da lama tak ikuti hasil RAM..
Mikhail yg terbaru kah?

CintaZulaikha said...

aizuemi: tak la...yg terbaru skrg cinta sufi