Tuesday, December 7, 2010

cuaca lembab tak bermakna hujan yer kawan-kawan

Seperti entry di atas, nampaknya memang benarlah saya tak ada idea nak kata apa2 arini, cuma nak menyatakan tetang keseronokkan membasuh baju setelah beberapa ari ujan..Tiada lagi baju lembab, tiada lagi masalah untuk iron baju baju basah kalau nak gi jalan2 sebab aku mmg tak gemar nak iron baju2 yang lembab ni..



seronoknye....tapi ada kawan aku ckp yang panas mungkin tak sampai ke petang, sebab ujan leh datang di tengah ari. Iyerlah, mmg betul cakap kawan aku tuh tapi haruskah dia cakap begitu semasa aku sedang seronok2 memikirkan baju yang kering, hampeh sungguh beliau..

Apapun baju nak hampir kering dan sori to say kepada kawan saya yang duk di perlis tu,

" ampa jangan marah..sebab musim ujan sekarang dah sampai kat sana, ampa la pulak merasa ujan, asyik kita ja "

jangan marah....kikikihhh

5 comments:

Dari Gombak Ke Padang Merbok said...

btl kak sy klau hari ujan je mula pk2 cam ner nak keringkan kain. Dlm rumah pastnya jd cam kedai dobi T___T

Asrul "iLham" Sany said...

musim hujan skrang nokkk...
pe kata suh b ko belikan mesin mengering turbo...
tak pun gantung le spender2 kat air cond...
terbaekkk kannn???

CintaZulaikha said...

jiha: mmg tol pon, pnh skali pnuh baju 1 umah, hangin jer..pastu bau lembab...apa kes..

agie: tak mo, aku nak ko yg belikan..bley..kikihh..

Asrul "iLham" Sany said...

ko dah ade B,
tak leh blanje lebey2 kat ko, nanti B ko marah.
tak gitooo????

CintaZulaikha said...

byk la ko agie...tader maknanyer...