Tuesday, November 30, 2010

suka suki....

Rasanya dah agak lama aku tak update blog...sibuklah, mana ada masa. Lainlah aku ni bujang trang tang2, jadi jgn kata sehari sekali aku update malahan setiap minit pon aku leh try update asalkan sume member2 lebih memahami ttg akak yg cute nih...bley plak gitu kan..hakhak..

Last aritu aku ada citer ttg aku yang nak balik kl tgk wedding member aku, oh yer, memandangkan kamera aku rosak, jadi tak dapatlah gamaknya aku nak ngambik pic beliau dan suaminya, yang aku mampu hanya ngambik pic putri aku yang comey dalam baju kurung yang kiut miut menggunakan kamera fon laki aku yang juga tak berapa nak sihat..bley..



Kemudiannya, aku dan laki aku terus dapat idea untuk bawa putri kami gi happy2 kat genting. Seronoknya dapat main permainan2 kat genting tu walaupun terpaksa beratur panjang. Biarpun kesabaran semakin hilang tetapi dengan adanya putri kami yang kiut miut maka rasa tertekan menunggu tu seakan-akan hilang, tul tak ikha...cayang anak ummi..muahhh3x



Kami jugak sempat untuk pergi melihat randai si jundai di aswara, apapun mantap abislah diorang, dengan lakonan gitu aku pasti tak rugi membayar rm10 untuk menontonnya lagi. Thanks agie sebab sanggup temankan kita orang, lain kali kita gi tgk lagi yek..



Dan bagi mengcukupkan kuota duduk di kl selama seminggu, kami pon mengambil keputusan akhir untuk gi menonton wayang harry potter 7..wahhh gempak sehh..terasa lama sungguh tidak menonton wayang...harry potter mmg best..



Sayangnya hanya disney Rapunzel jer yang kami tak sempat nak gi tgk sebab laki aku kata, "meh yang kita balik ganu", jadi takkanlah aku nak derhaka plak kan. Akhir kata itu ajerlah aktiviti yang kami buat sepanjang berada di kl...syok tu mmg syok. Bukan selalu dapat cuti2 gitu, cuma sekali sekala saja, dan aku amat2 bersyukur dan berterima kasih pada laki aku sebab sudi bawa kami jalan2...thanks ayang...tahun depan kita cuti2 lagi yer...

sekian,

ummi yang gembira.

No comments: