Wednesday, December 8, 2010

gi makan2 @ kopitiam jerteh

Lama jugak rasanya aku tak gi makan2 kat kopitiam ni. Bukan kerana apa, tapi kerana malas nak masuk kat tempat ni sebab stiap kali lintas kat depan kedai musti ramai gila orang, almaklumlah..inilah satu2nya kedai kopitiam yang pior yang ada dekat town yang kecik nih..jadi orang ulu cam kami ni sangat cepatlah teruja dan menganggap inilah tpt paling moden yang pnh wujud kat town nih, bley gitu..kikikihh...





Dgn mee kari yang mahal dan ice blanded yang juga mahal, aku pon ngisi perot yang sememangnya agak lapor..dari pagi weh tak makan, mlm la baru merasa nak mkn best (biasalah, dah sampai musim malas nak masak kan...lalalal~~)




Suami pulak asyik melayan internet, aku pulak melayan makan, dan ikha pulak melayan keropok, bley..hihi..






Enjoyla kat sini sebab kopitiam ni amat strategik tempatnya, betul2 bertempat di tengah2 town nih. Jadi semua manusia yang datang pasti teringin nak singgah, khususnya mat salleh yang nak merasa makan mee kari cam aku. Walaupun ianya kopitiam tapi iya tetap ada ciri2 kampung yer kawan2 selain menyediakan makan barat sebagai menu utama.

Syoklah...memang syoklah...meh la dtg kalau nak cuba, dekat jer, alah kat jerteh terengganu, bley...hihihi..

selamat menjamu selera..

4 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

kat ganu walaupun ade byk pantai best, tapi leh bosan ar dowh kalu duk lelama,

aku leh tahan dua minggu je masa ayah aku keje kat kuala ganu, tu pun seb baek ade internet...lol

CintaZulaikha said...

aku sorang yang tabah agie...hukhuk...

Dari Gombak Ke Padang Merbok said...

Ikha sgt comel auntie sgt rindu kat bdk nkl tu....
Ehmm best gak dpat pg Terengganu ni :)

CintaZulaikha said...

jom2..angkot N ngn suami jiha skali..kita gi PERHENTIAN...ronggeng sesama..