Sunday, December 26, 2010

hantu punya kak limah...hakhakhakhak...


Tadi sakan benar nak pegi tgk hantu kak limah balik rumah. Memandangkan ni musim cuti sekolah jadi aku buat keputusan pegi tgk kat the curve, huhu. Ini disebabkan atas dasar sesak orang ramai, jadi baik pegi kat tpt yg tak berapa nak sesak, yer tak??

Masuk jer dlm panggung, sumer tak boleh nak simpan gelak lagi. Dari baris A spi baris Z, sumer macam kena sampuk antu gelak sampai aku yg mula2 gelak jadi malu nak gelak. Tapi yang pasti citer tu mmg tip top..hahahhhah, gelak besar jugak la aku..

Bukan selalu kawan dpt tgk wayang, jadi kalau dah dapat tgk musti la nak cari yang 'A' pya, kan kan kan..lalala~~

Pe pun citer tu mmg 'A' la..Syabas Mamat Khalid...yehaaa..




seronoknyer.....

5 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

ktia bakar je, bakar je...hohoohoh

awie sgt chumel..

CintaZulaikha said...

hakhakhakhak...bodo ko agie..

mayonnaise-stories said...

Cube citer.. cube citer... hehe..
Nanti kita tgk citer Janin pulak.. hoho..

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

lom tgk lagi pilem nih

=[

CintaZulaikha said...

cik mayonise: ha a, cu citer, lalala~~ nak tgk tp mb tak dpt..sy duk ganu..sedey..

cik yanie: baik gi tgk cpat, tgk DVD tak best..