Friday, December 3, 2010

Sayangnya.....

arini bersesuaian dengan tarikh dan harinya, aku, laki aku & putri aku pergi ke kota bharu untuk melihat sepasang mempelai yang akan bersanding. Bukan org lain, tapi teman ASK aku dulu, Nor Najwa Azmee dan pasangannya Zariman.

Memandangkan kami dtg terlalu awal, mka tiada siapalah di situ melainkan sedara mara beliau sahaja. Alangkah kagetnya kami, mana taknya semua sedara mara dia dok pandang kami...malu weh...



disebabkan awal jgklah aku tak dpt nak amik pic dy pakai baju sanding, ini kerana time tu dia masih blom mekap, sayangnya...






Yang dpt aku amik cumalah pelamin, hantaran dan dy yang masih pakai baju biasa.
Bukan aku tak mo tunggu dia bersanding n amik pic dia banyak2, tapi laki aku keje plak petang ni, jadi terpaksalah balik awal. Syahdunya, sedey tau tak dpt amik pic sesama...tapi apapun aku dah datang, tak jugalah dia terasa...yer tak?

2 comments:

Hanny Esandra said...

rindulah kat najwa... ;)
bestnyer ko dapat pegi sana.. ;p

CintaZulaikha said...

tu pon nsib laki aku tak keja pagi..klu tak ngn aku skali tak dpt gi..tak sush la cri umah dy..Alhamdulillah, semua cerita dah diterangkan agar aku paham...hmm