Monday, July 26, 2010

syoknya ikha mkn kentang mcd... :)


semalam aku, suamiku dan ikha pergi jalan2 lepas balik dari puchong. ingat nak berhenti dekat kota raya, tapi terlanjur nampak mid valley, aku ambil keputusan untuk singgah dekat situ aje. suami aku tak kisah, dia cuma ikut je.

dah lama berjalan-jalan dekat dalam mid, kita orang ingat rancang nak pergi tengok wayang, dengan harapan ikha akan tidur dekat dalam wayang tu nanti, kita orang pun tgk2lah kalau ada waktu yang sesuai, tetapi malangnya semuanya petang sangat.

aku cakap dekat suami aku " macam mana sekarang?", suami aku jungkit bahu, tak tahu nak bagi jawapan apa. ikha pulak aku tengok dah start main lari2. mentang2 dah dapat kaki, apa lagi larilah. kita orang cuma gelak2 bila tengok dia happy gitu. biarlah dia nak lari2, asalkan dia gembira.

akhirnya kita orang ambil keputusan untuk pergi makan macD aje. tak tahu lagi nak rancang apa..makan lagi bagus...huhu..syoknyer berjalan..penat satu badan oooo...

No comments: