Sunday, July 11, 2010

ikha suka @ pandai tgk tv

cam org besar je kan??? lebih2 lg time tgk iklan.

aku pun pelik, kalau nak diikutkan bda pertama yg dia pandai sgt buat ialah menonton tv. kadang2 bla nak difikir2, perkara ni baik ke untuk dia, walaupun aku buka rancangan TVIQ ataupun channel CERIA. satu lagi, dia paling suka tgk iklan, kalau sesuatu cerita tu dah mula cthnya drama, terus dia tak tengok. dia mcm tau2 je yang iklan tu dah abis..haha..hmm apa anda rasa??

video

No comments: