Tuesday, July 27, 2010

Selamat Ulang Tahun Sayang


hari ini sudah genap 3 tahun aku dan Rizal mendirikan rumah tangga dan jika ingin ditanya samada kami bahagia, hihi.. kami sangat bahagia. lebihan pula dengan terlahirnya benih cinta yang datang dari rahimku sendiri iaitu Siti Nur Zulaikha.

ulang tahun yang ke3 ini memang benar-benar di luar jangkaan aku, kenapa? kerana aku sendiri tidak percaya yang aku betah dan sabar untuk menjalani perjalanan yang penuh tanggungjawab ini dengan ikhlas dan gembira. bukan mudah untuk menjadi suri dan ummi memandangkan aku masih muda, tetapi di atas sikap saling bantu membantu dan kasih sayang yang dicurahkan oleh suamiku, aku berjaya untuk menjalankan tanggunjawabku sebagai ummi dan suri di hatinya.

tiada apa yang lebih bermakna dari mempunyai keluarga yang serba lengkap dan bahagia dan aku bersyukur kerana dikurniakan nikmat yang sebegini oleh Allah swt. jadi aku berdoa agar kebahagian ini akan berkekalan sehingga ke akhirnya dan tidak lupa aku ingin mengucapkan Selamat Ulang Tahun Sayang buat suamiku Rizal Ab Hamid..Ummi cintakan Walid selalu..

No comments: