Tuesday, February 14, 2012

wordless wednesday piknik hokeyy~~

Assalamualaikum u olss

hahhaha, smalam gi jpa salah sorg blogger kerek cam aku
sengal kot, gelak spi 1 tasik dgr
piknik sakan lah katakan
nak tau sapa blogger tuh???

jeng jeng jeng

tu diaaaaaaaaaaa kat bawah




















kidnap gambo cik Ila Queila jak

cik Ila Queila dan tuan belog yg gojes hokey...muka tak kena edit..gaggagga~~

ps: nantikan gambo yg lebey banyak esok...bateri ngah kong, tgh caj..geggger..

12 comments:

einz said...

ehhh....cm kenal je ila queila ni...dok kat area kedah cm kak ct gak ke?

Anum said...

dua2 cute

CintaZulaikha said...

einz: ha a lah einz, ni kan bloger honeybunny. kak ila nih duk jitra...kat muzium padi..hahhahha( mampos aku klau si ila tau)

anum: tq2..

ILA HonEyBuNNy said...

hehe....akak gtau mna ila duk eh...kang org serbu umah ila..hehehhe

baru harine nak gigh2 blogvespaking..nti ila cita sekali dgn kak ikin..baru kak long kita xjeles...hahhaha

thanks kak sudi dtg jumpan sembang2 dgn kami y sengal neh..heheh.

sakan sungguh gelak tawa kita kan..heheheh

Suraya Baharun said...

best nye picnic tepi tasik sambil makan2...:)

Atie iskandar said...

bile lak kita nak jumpa kak? hehe

OdahOne OdahOneBizz said...

amboi blogger pinky

Namee Roslan said...

wah seronoknya !! hehe. nak jumpa akak dan si comel tu jugak !! :)

shedameor said...

bestnya berpicnic. kanalan maya pon boleh jadi kawan baik kan ? nice.

ikatankasihku said...

woit, woit..asal aku takde dlm gambar ni hah..huwahuwahuwa.....

anitadiana said...

seronoknya..beronok-ronok..he..he...sama comel..tapi yg paling comel si kenit lah...

einz said...

heeee...bile kita lak nak meronggeng???muahaha...