Tuesday, February 21, 2012

bangga diri dan syak wasangka...aku suka gilerlah~~

Assalamualaikum u olss


memalam buta lah baru nak nulis entri kan
mmglah gaya aku...kikiki
lama kot tak nulis entri
tader idealah kengkawan..apa nak buat..huhhu

ari jumaat arituh aku ada tgk filem kegemaran aku kat astro DIVA
'bangga diri dan syak wasangka'
betoi ka cakap aku..hahhahha
kot2 salah r cakap aku
meh aku perbetulkan bahasa inggerisnya
'pride and prejudice'
hahhahha, walawehhhh...syok kot citer nih
da la tader kiss2
ada pon bila dah akhir ceta....mmg memenuhi kehendak dan selera aku


part paling best wehhhh...hahhah


citer nih bg aku adalah sebuah citer romantis yg simple
citer dimana 2 pasangan yg bertembung dalam suasana yg tidak mereka ingini dan berakhir dengan pengalaman yg tidak mereka sangka. Elizebeth dan Mr Darcy, 2 pasangan yg mempunyai sikap dan ego yg tersendiri. seorang dengan sikap yg sering berprasangka, manakala yg seorang lagi dengan sikap yg sombong dan bangga diri. dapatkah mereka bertemu bahagia...hahhahha, cam hampeh ayat akhir. tp betol, mmg best....bg manusia yg suka ceta sastera dan fiksyen cam aku r.

ceta ni actually ceta dr buku novel, karya Jane Austen
jd bg sesapa yg tak pernah tgk agi, silalah tgk yer...gerenti nak nanges..gaggagga



dulu ada beli dvd dy, tp tak tau dah mana ilang...menci tol...
nak kena carik balik nih

12 comments:

einz said...

he....t nak try tgk la...huhu

ikatankasihku said...

pergghhh, jiwang siot..hahahaha

OdahOne OdahOneBizz said...

yeke bleh nangis tgk cite ni???...last sekali nangis tgk cite kuch2 hota hai jek...hoho...pastu dh xnangis lg bila lyn movie

sea_lavender said...

bersangka baik sgala perihal..
moga Allah yakinkan kte dalam tiap sesuatu.. Insya-Allah..

Ym.Bundle [Blog.Sampah] said...

kat diva yang aku tau citer merlin je kak..haha

dhiera said...

cerita romantik2 ea. jarang tengok tv. macam ni la, tak tahu. hehe

wahida said...

mcm best je...tapi tak suka lelaki yg suka ckp tak nak jatuh ni...huhu...

Namee Roslan said...

keira knightley ke tu ??aaa suka sgt kat dia. lakonan dia mantap. namee nk tgk gak cite tu tp namee terlupa. tp mesti astro ada ulangan kan ! :)

CintaZulaikha said...

tak taulah ada ulangan ke tak cik namee. sb akak ada tgu2 gak..tp tader pon ulangannya...huhu

jeBateja said...

citer bersiri ke ni...?Kalau bersiri ngak bisa tgk...koje mlm...nanti ada yg terlepas episod...ahakz

CintaZulaikha said...

jebat: taklah, ni ceta movie, abis tros....

anitadiana said...

jiwang karatnya..kak ita tak pernah tengok pun...