Thursday, February 9, 2012

real steel mmg terbaekkk...

Assalamualaikum u olss

huissshh, betoi r kata blogger2 kedah kat cni
cuaca kat kedah skrg mmg terik giler r
mungkin betollah punca ckit kpala aku ni sb panas
pasang kipas pon masih tak rasa sejuk
mandi peluh agi ada r

disebabkan panas + busan tahap gaban
aku amik keputusan layan dvd je r td
dvd yg aku beli kat city mall ptg smalam
ceta real steel..uishhh, tak sangka plak aku yg ceta nih mmg terbaekkk
menangis kot aku tgk ceta nih
sayu beb, walaupon ceta dia pasai robot tinju ja pon
tp penuh ngn maksud tersurat dan tersirat
mmg agak terlewatlah aku tgk ceta nih
sb tu dpt layan dvd ja pun.

ceta ni mmg best r, nak ulas pon aku tak pandai,
sb msih dlm mood sedey2 g2..kikikiki (gediks~)
kalau korg tak caya, baik korg tgk sdri
musti korg pon akan sedey2 cam aku nti....huhuhu




bila nak ujan nih????

9 comments:

duniaanita74.blogspot.com said...

kak ita pun suka tengok cite ne...dah 3 kali tengok..best..wlaupun robot..tapi sedih juga

Namee Roslan said...

akak !! saya macam nak nagis bila tengok real steel. sebab best sangat. haha. :)

terpatrisinarabadi said...

suh katak panggil ujan k

Nur Intan Syafinaz said...

Akak!! Real steel superb!! hahahaha..
tengok berkali2 dah ni..

senyumSOYA said...

suka!!! sgt real~ hewhehhe... lgy best dri transformers~ ^^

jeBateja said...

den boli pirate...gambo tak lawa...malas nak ngk...ahakz

einz said...

masa kuo kat panggung ag da g rgk...mmg terbaik!tak sesia wet ke panggung tu...hahaha

Anonymous said...

ala...belom dpt tengok lagi.. nak kene tengok la.hukhuk =.=

** kedah memang tengah panas kan akak? syieda lik seminggu dah gelap gelita dah..hukhuk..

Izan Ishak said...

tak pernah lagi tgk citer nih...

kat sini pun mmg cuaca panas sgt skrg. jemur baju kejap je kering... tu yg anak2 mudah demam n batuk2 tu agaknya...