Tuesday, February 7, 2012

oh feri..apakah!!!! ko mmg terbaekkkkkkkkkkkk!!!

Assalamualaikum u olss

beberapa minggu lepas, masa adik aku masih ada kat umah aku nih
aku dok gatai ngajak laki aku bawa adik aku gi langkawi
tak sabar2 dan gediks la kata org
cam da tader ari lain nak gi
mana taknya aku kata gatai dan gediks
tu sb esoknya laki aku akan pakai pangkat
dan tpt yg aku nak gi tu jauh
dan kemungkinan besar, kalau ada bda nak jd
yg pasti airplane pon blom ttu akan dpt selamatkan situasi kami
nak tau apasal aku cakap g2

tu diaaaaaaaaaaaa....ni ha aku nak habaq mai
spi ja kat langkawi arituh
laki aku tros book tiket feri tuk balik ptg tu jugak
last feri kul 6 ptg
bukan takmo duk kat langkawi tu barang sehari
tp kan aku da kata td
soknya laki aku nak pakai pangkat
apa2 pon kami musti balik arituh gak
nak dijadikan citer perit lagi terhimpit
kereta yg kami sewa kat langkawi tuh leh rosak pukul 5.30ptg plak
apakah???
masa tuh kami dlm perjalanan balik ke jeti
kalau ikotkan agihan masa
mmg patutnya kami spi ke jeti tuh dlm kul 5.45 dari makam mahsuri
tp memandangkan kereta hampeh tuh da wat hal
mmg taklah kan...

kami sumer dah risau tak bertempat
da la mai langkawi tuh sehelai sepinggang
yg aku bawa time tuh pon cuma 2 pampers ikha, ngn sepasang baju dak kecik tu ja
apakah???
kami pon dok contact abg kereta sewa tuh, mana tau sempat kejar feri kan
last2 tak sempat gak walaupon budak yg amik kami tuh pya cam ferari dy bawa.
akhirnya, bermalam jugaklah kami di langkawi
stlh airplane pon kami tak dpt tiket.
menyumpah2 kot kami arituh...sumer salah kereta sewa tuh
mencik3....

soknya pepagi ari lagi kami da amik tiket balik kuala kedah
feri pertama kot...kakkakka
laki aku jgn kata r
jantung dah nak gugur sb takot2 lewat spi tpt keje
last2...seb baik dy tak pakai pangkat arituh
kira kata, pegawai dy pon dah paham situasi sb dy dah hubungi pegawai waran yg bertugas
haaahhhh..menci tau...da la tak dpt shuping2
igt nak la shuping sblom balik
apa pon tarak....yg ada habuk juga...kehkeh

rerasanya nak lagi tak laki aku gi langkawi agi
stlh dia katakan
"benci tau...takmo dah gi langkawi kalau cenggini"

erkkkkkkkk...sedey tauuuuuuuuuuuuuuu~~~

saja nak tempek gambo dak kecik nih...pandai bebenor amik gambo yer..ish3



ps: nak letak pic...tp tgulah ari lain...kakkakkakkka

14 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

terbaekkkk

ikatankasihku said...

perrrggghhhh, kiut gelir gambar ni T...
bole masuk contest umi n anak ni..conform menang sbb comei....

Suraya Baharun said...

comey nye umi & baby ikha ni posing...:-)

Atie iskandar said...

huhu, rugi je kak.. penat je kelam kabut..

makin comel la ikha.. da bape tahun ek kak?

RoslanPutra said...

pandai Ikha ikut Umminya...

lain kali kena rancang percutian panjang dan bermakna.... enjoy...

WuMing said...

WuMing tak pernah tekena situasi macam ni..

Tapi Langkawi musim ni... panas gila.. kan?

FatinFirdaus said...

sabar je la kan.. dapat penat je.. tp xpe.. lain kali blh g lagi.. huhu

imie fatiema © said...

tehehe ni kiranya cam camel adventures ler.. suke lar gambar tu..pandai pulak dia posing ekeke

dela said...

tiru gaya saya... :)

shameel Iskandar said...

Pengalaman yg amat berharga.Hahaha.

Saya kalau gi langkawi naik feri kt kuala perlis. Lama dah tak gi langkawi, thn lepas pun kena kursus kat chandek kura slma 4 hari, tak sempat nak jalan2.

Namee Roslan said...

saya suka naik feri tapi loya sebab motion sickness. hehe. comel sangat mama dia and ika. :) pengalaman naik feri !

tnZackJ said...

mana satu jari mama n mana satu jari ika ni...

budak penjara said...

wahhh..ank dan mama semangat 1 malaysia smpai jari tu kat dagu..haha

Hanny Esandra said...

alahai..
xsyoknya jalan tergesa2..huhu..
ika poyo! hahaha..pandai betul dia posing..