Tuesday, February 28, 2012

gatai sgt kot~~

Assalamualaikum u olss

semenjak dua menjak nih salu benar gatal2 badan
ha jgn cakap aku tak mandi plak
mandi hokeyy...bersabun bagai lagi...hehe
tp tulah, ttp gatai kemain
spi naik merah2 cam ruam...aishhh..dah macam monyet plak garu2

apakah puncanya ek???
sb aku tukr sabun baru ke apa??
ntahlahhh, tak mungkin kot
sblom ni banyak kali ja tukr sabun baru
takpon gatai kemain cenggini...aishhh

takkan sb baju2 aku kot
aku basuh kot...banyak lagi aku letak sabun
nak wangi gila punya pasal....keliru sat~~

alamatnya kenalah beli bedak merah tuh
nak kasi sapu kat perut nih
kalau tak, alamatnya tak tidor malam lah hamba...huhuhuhu

ini yg terbaekkk~~

6 comments:

shedameor said...

tak suka kalau gatal2. garu2 nanti boleh luka :)

ikatankasihku said...

try lah cari kat farmasi, candid b cream, harga tak sampai 10 hinggit, memang utk kulit yg gatal2..mujarab, budak kecik ngan org besar pon boleh pakai :)

anitadiana said...

kak ita dah lama tak tengok bedak ne..dulu selalu pakai..masa zaman kekanak...cuba cek dengan doktor..hubby kak ita pun mcm ne...bil balik kg ok aje..bila sampai bangsar start lah gatal2...doktor cakap alahan lah,dan mcm2 dah..tetap mcm tu..bila mkn ubat ok..kalu tak mengaru aje...

Namee Roslan said...

saya pun pakai bedak tu kak ! hehe. bedak ubat ! :) hehe. berkesan !

einz said...

heee....kdg2 sbb air tak bersih kak ct...kakak sy slalu juga kena...air tangki bukan bersih sgt...sbb tangki tak dicucikan~huhu...

ILA HonEyBuNNy said...

memang xlena la kalau gatai2 satu badan kak...hehehhehe