Tuesday, February 28, 2012

motip ko nak skandal ngn aku!!

Assalamualaikum u olss

wat pertama kali dalam idop
aku rasa cam best kalau aku dapat pelempang orang
hilang sudah keayuan aku bila cakap cenggini
tapi hati terbakar kot
sbnya AKU TAK KENAL KO LAH PANDAI!!!

tujuan aku buat FB bukanlah tuk mencari bakal suami baru, skandal
atau yg sewaktu dgnnya yer~
aku buat FB sb nak mencari kenalan yg bernama sahabat
yg boleh aku kongsi cerita
yg boleh aku ajk jd neighbour tuk game2 aku yg berlambak tuh
tader motip2 yg tersembunyi

tp bila dah ada manusia yg menguji aku ngn kata2 CURANG
konon2nya nak ajak skandal
aku rasa adalah lebeh baik aku block ko tros
btol kata cik Hanny Esandra
"takyah pikir banyak sgtlah ct"
ya aku mmg tak pikir
cuma aku emo sket bila yg ajak curang dan skandal tuh cakap
"dari ayat awak pon sy tau yg awak pernah curang~~"
what the hack!!
otak letak lutut ke apa!!

Buat kesekian kalinya aku nak cakap
"I LOVE MY HUSBAND, ONE AND ONLY HOKEYYYY"
sampai ajal kot...
ko sapa nak cakap aku nih pernah curang
gatal, perempuan miang atau yg selebeynya
ko kenal aku ker????

masalhnya bukan sekali dua pnh terjadi hal2 mamat mental ajak curang nih
tp dah berkali2
walaupon aku dah cakap yg aku nih bini org
ni yg buat aku nak block sumer org nih...hahhahha

pertama dan terakhir kalinya....AKU TAK MELAYAN HOKEYYYY...bukan sikap aku kot..

sabor je lahhhhhhhhhh...

ps: entri makan dalam~~

7 comments:

amranaiman said...

marah sgt tuh..

Hanny Esandra said...

wakakaakak..
ko cakap kat member tuh,
laki saya hensem sedoniaa..
ko hensem ke??
ekekekeke..

Ym.Bundle said...

tak bagitau ke kat laki ko kak..kalau stakat dalam dunia cyber ni je ok lagi,just ignore..tapi kalau bebetul better bgtau..

cik fadh said...

kt fb skang mmg bnyak lelaki psyhco mcm tu la kak..fadh pown da penah kene..siap ugt mntak no.tel lg..giler btol..

Namee Roslan said...

siapa tu kak ? saiko nya. buat taktau je.block terus bagus.kdg2 fb ni terlampau angan2 sgt la. pastu banyak org saiko.

shedameor said...

sabar kak. gila tu. bini orang pon nak.

duniaanita74.blogspot.com said...

delete aje dari list tu..tu namanya kurang ajar..tu yg kak ita kurang sikit FB..lagi suka blog....