Wednesday, February 8, 2012

sakit kpala ya amat kot~

Assalamualaikum u olss

sekarang ni salu sgtlah sakit kpala
rasa cam nak hentak2 plak kpala nih kat dinding
makan panadol pon leh tahan setengah jam ja eloknya
pastu jadik balik
karang kalau kata migrain..takkanlah kan
sb aku tak pnh plak migrain2 sblom nih
simpang wehhhhhh..takmo3

ada jalan penyelesaian tak kengkawan
selain dari telan panadol dan mengadap doktor kat klinik??
sila2 beri cadangan...hehhe




erkkkkk...lallalla~~

14 comments:

einz said...

hurm.....sebaiknye ne jumpe doc kak...takot kang salah bg info...sakiy kepala ni mcm2 jenis pnykt tau...tc kak ct....tp siyes pic last tu takleh balh..hehehe....

jeBateja said...

betul ckp EINZ...bukan apa...kot2 sakit lain..leh kita cegah sebelum parah...kan...kan...

einz said...

hurm.....sebaiknye ne jumpe doc kak...takot kang salah bg info...sakiy kepala ni mcm2 jenis pnykt tau...tc kak ct....tp siyes pic last tu takleh balh..hehehe....

imie fatiema © said...

gi spital cek doktor..kalau doktor ensem.. okeylah sakit kepala tu nanti ekeke.. cehh gambar meow tu mendalam maksudnya..tehehe..

ikatankasihku said...

akak smlm pon sama, telan activ fast 2 biji ok ckit..
gi jumpa dktor k

My Life's Journey said...

Hahaha lwak la gambar tu dear ..uuu mcm mana ye nak hilangkan pening kepala ..umi tak tau selain makan panadol dan picit kepala la huhu

WuMing said...

WuMing dah berbelas tahun dah Migrain... Dulu tahan saja tak makan ubat... Setarang kalau sampai masa musim nak migrain... Hah... Pagi sebiji.. sebelum tidoq sebiji...

shedameor said...

baik jumpa doktor kak.

Namee Roslan said...

nampak macam serious. baik akak jumpa doctor cepat2. panadol pun tak dapat cure nih.

iyan shazlind said...

badan panas tu...kedah skrg kan musim panas..(cam negeri 4 musim la plak) hehehe makan byk benda2 yg dpt sejukkan badan..jus timun ke air kelapa ke..insyaallah ok sis :)

ctpayong said...

assalamualaikum wbt.

keep smiling & letak cool fever utk hilangkan sakit kepala.

suhu badan yg panas juga mungkin penyebab migran. cuba masokkan air ke dalam telinga dan keluarkan semula.

attn : pastikan air di telinga kering betol. tak kalo lain pulak jadinya...heheheee

Asrul "iLham" Sany said...

jumpe dokter dulu takot ada benda lain lak.... kalu migraine aku slalu minum green tea

Izan Ishak said...

kena jumpa doktorlah sebaik2nya. kalau dok telan panadol pun tak elok juga kan.

tapi kalau izan sendiri...agak2 sakit kepala tu mmg tak kan telan ubat. biarkan dia hilang sendiri. lagi2 skrg ni tgh pregnant kan.

Izan Ishak said...

kena jumpa doktorlah sebaik2nya. kalau dok telan panadol pun tak elok juga kan.

tapi kalau izan sendiri...agak2 sakit kepala tu mmg tak kan telan ubat. biarkan dia hilang sendiri. lagi2 skrg ni tgh pregnant kan.