Wednesday, November 14, 2012

sekadar amatur....

Assalamualikum u olss

akak depan umah aku nih mmg suka bgi aku makanan
dan selalunya jugak aku balas dgn makanan yg dibeli, kehkehkeh
tapi malu kot kalau salu wat gitu, sb akak tu leh perasan
sb akak tu kan niaga makan jugak, kehkeh
jd dgn perasaan yg bersungguh2
aku bangun pagi2 tadi uli doh nak buat donat
aku mmg la sgt amatur..sb aku tak pandai langsung buat kuih2 nih
nasib baik dgn berkat tangan amatur nih
jadi jugak ko donat...wakakkakkaka...suka..


kembang2 idung tgk donat buatan tangan sdri walaupon tak comey..lallallla

yearghh, hantu donat dah bangun.....


benda senang pon leleh peluh nak buat...sedeyy~~

8 comments:

aiNa yaZiD said...

xpe kak.. practice make perfect! (^^,) hehehe. donut tu nampak sedap. mintak satuw! hehehe.

Jna marcello said...

Nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ;p

Karukord Jagau's said...

nk rasa cikit.. :)

hainom OKje said...

OKje suka jugak makan donat.... tapi nak buat sendiri mcm malas...ha...ha...

So dah tertunai le nak balas jiran depan tu CZ? he...he..

CintaZulaikha said...

tertunai suda okje. :)

anitadiana said...

ok lah tu nampak ok aje...gebu tu...ikha sampai jilat tu...so sedapppppppp lah tu...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

rajin la akak ni...xper nanti lelama pandai la tuh...ikha pun mesti sedap donut tuh hikss

TiranaAduka said...

berselera !