Thursday, November 22, 2012

cerita apa ajerlah yg bini aku baca???

Assalamualikum u olss


tukang keluar duit kekadang nak tahu jugak apa yg bini dia suka baca
tp tukang keluar duit selalu konpius
ngapa bini dia suka baca ceta2 psiko...



memula baca...

dah tu trus buat muka pelik...kikikiki (siap tgk kulit depan agi)


tu sebab dulu bini dia gengster..
sb tulah dia kena paham....


ps: baca buku psiko tak bermakna kita nih psiko yer kengkawan..sekadar minat jek..kikiki

11 comments:

Anum said...

hahhahhahha

faraherda.razalan said...

Psiko tu seni.

CintaZulaikha said...

anum gelakkk yerr...

CintaZulaikha said...

faraherda: yesssss bebeh

Jna marcello said...

HAHAHAHA dye takoy akak terpengaruh dgn buku kot hihihi

CintaZulaikha said...

jna: tader makna nak terpengaruh lah dikkk..kuikui

Roslan Putra said...

gerun jer tgok pada kulit tu.... serammm

hainom OKje said...

cz ni confirm kak long kawasan rumah ni...he..he...

CintaZulaikha said...

Roslan: hehhhe...nak pinjam..kehkeh

CintaZulaikha said...

okje: hahhahhha...kak long ka??? saya wanita yg sopan yer...kuikui..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hasben akak sampai bekerut gak eh tgk buku tu hikss