Sunday, November 11, 2012

lepaking....lulululu~~

Assalamualikum u olss

lama jugak tak update
mungkin sb tader benda nak ceta kan
tapi kali nih ada, huahhahahhha
ari sabtu aritu gi alor setar mall
mungkin sb terpengaruh iklan kat suria.fm kan
jadi aku pujuk2 laki aku gi tengok bebudak IPT bertanding band tajaan sajimee
kuikuikui...tak boley blah tgk
seb baik la depa ada artis jemputan KE LANGIT
jd...boleylahhhhhhhhhhhhhhhhh...

1st time aku tgk band ke langit..


bersungguh plk tuh


siap turn pentas agi...


yg pasti aku tak tau sapa yg menang
sb semua dpt sama je adiahnya, kuikui..

16 comments:

Ym.Bundle said...

semangat tinggi nak jadi retis tu..hahaha..

zila manaf said...

wahhh retis nih..

Deq's Qienz said...

retis trun alor star org xlayan la..bukan key el taksub gan artis..hikhik..org as nih besa² jah..huhuu

Jna marcello said...

HAHAHAHA AYAT TERAKHIR TU MMG LAWAK
KEKEKEKEKE ;D

Namee Roslan said...

weheee,,,semangat akak ! pujuk hubby untuk pergi tengok ! hehe. akak tak bergambar dengan band tu ke ? hihi:)

Cik Yatt said...

bestnye die...wah2..hehe

CintaZulaikha said...

ym: tu kn band ke langit..huhuu

CintaZulaikha said...

zila: yup...kuikui

CintaZulaikha said...

deq's: ha a, btol ckp awak..aritu pon mmg tak ramai org yg ada..

CintaZulaikha said...

jna: bru tau ayat tu klaka, hihihihi

CintaZulaikha said...

namee: tader mkna la dik nk bergambo ngn retiss...

CintaZulaikha said...

cik yatt: best ker??? huhuhu

jeBateja said...

Uikkk...best2 lagu depa ni kan...?

hainom OKje said...

band kelangit? Lagu femes dia apa eh?

CintaZulaikha said...

tak ingtalah okje..salu dgr, tapi tak ingat tajuk, huhu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

amboi2 jumpa retis hehehehe..semangat tu