Monday, July 30, 2012

teranjat~~



Assalamualaikum  u olss pagi tadi,

tgh syok2 menaip cerita baru
huihhh, tetiba jek si ikha terpacak depan aku,
dlm gelap plak tuh
apa lagi terjerit gila babas lah aku
ikha jgn katalah, lagi maha hebat jeritnya
sama2 terperanjat dan berpelukan secara otomatik
huhuhu...gilo btol

tu la, sapa suruh muncul dlm gelap lagi
kan dah teranjat...kekekkke~~



13 comments:

putryteya said...

hahah , gila babas ! ape la ikha ni ... kesiann ummi . :D

Wanieys said...

hahahaha.....nasib boleh sam2 peluk lagi

Suraya Baharun said...

hehehehe...saya yang baca pun terkejut..:)

Asrul "iLham" Sany said...

anak ko kebosanan tu...

Deq's Qienz said...

mujur tak dak sakit jantung..hihii

imie fatiema © said...

eheks..comel la anak beranak ni..pelok2 gitew..

amranaiman said...

teranjat boboy..

jeBateja said...

nasib baik tiada yg sakit jantung.....so...ternyata..jantung anda berdua masik kuat dan MUDA....ahakz

adan said...

hahahaha... nasib baik la terpeluk ikha tu.. xdapat byngkan time akak tekejut tu dengan tidak sengajanya laptop hinggap kat badan ikha.. =__=

محمد شهريل القنيطري said...

hahaha...x psl2 riuh rumah...adoi..jgn sampai jiran dtg rumah bertanya sudah lah...hehe

OdahOne OdahOneBizz said...

teranjat gak baca entry ni...hoho...nasib baik ikha yg muncul dlm gelap bukan benda lain

senyumSOYA said...

lain kali buka lampu ^^ hehehe..
comey!!

shedameor said...

ikha nak buat surprise kat ummi dia. hehe