Thursday, July 26, 2012

dah elok dah~~

Assalamualaikum u olss

yahuuuu, dah berjaya betulkan sinki tuh
tuang asid ja, geram tau...aku tuang banyak2...bior cair semua keladak kat dalam saluran tuh
ikotkan nak beli serbuk soda atau serbuk garam jek
tp tuan kedai suggest beli ja asid tuk sinki tuh
tuang secawan, bior 10 min, tuang plak air secawan

memula tgk cam tak menjadi
sb lps buat tu aku basuh pinggan, tersumbat gak lagi
last2 laki aku suruh buka saluran bawah tuh
aku pon buka, dan basuh pinggan sekali lagi
kali nih, dy baik punya surut...siap srooootttt agi...kehkehkeh
wahhhhhhhhhhhh teruja hakak tau
gembira tak terkata....berjaya tanpa membaiki paip~~

lallallal....

14 comments:

Hanny Esandra said...

jangan terkena tangan pulakkk.. kang terhakis.. ko tu dah la cekeding.. bahahaha..

adan said...

so,sisa acid tu letak kat mana? simpan baik2.. tak pasal2 ikha buat air sirap.. kehkehkeh..

CintaZulaikha said...

hanny: bahahahhahha...biol ko

adan: dah letak jauh2 da...

Diari 929 said...

Aku pun pernah kena kak,pas tuang asid laki aku pandai gi jolok ngan tngn dia. Melecur sket. tapi pasti tu settle. Wah raya sakan la dah ada kereta alhamdulillah....

CintaZulaikha said...

diari jiha: alhamdulillah..tak sakan mana nya jiha oiii...

anitadiana said...

nasib baik dah ok..kalu tak letih lah kan...susah nak buat keja...

Suraya Baharun said...

bagus2...mesti seronok nak cuci pinggan lepas ni...hehehehe...:P

imie fatiema © said...

weheee tahniah ye dpt balik encik sinki..housewife cam kita mmg berkawan baik ngan sinki hehe..susah sinki takdok..pinggan tak berbasuh

Asrul "iLham" Sany said...

gegeh ko nyah ~ bagus tol

CintaZulaikha said...

haruslah gigih noks...klu tak, tak boley idop wehh~~huhu

Wanieys said...

guna asid baik2 yer kak kang tekena org naya jer hikhikhik

shedameor said...

hihik. tahniah kak. lain kali jangan buang minyak dalam tu dah :P

Ym.Bundle said...

hahaha..tahniah kak sebab berjaya.ekeke

Deq's Qienz said...

Takut aihh gan asid tuh..baek2 yer ibu..