Saturday, July 14, 2012

Mesin Kelapa

Assalamualaikum u olss

nak dekat2 pose nih, terindu plak ngn iklan2 lama nih
hehhhe, tersengih2 den dibuatnya.


11 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

Aku suka iklan kasut gombak...comel hahaha

Cik Asma BLuppy said...

iklan ni best! mmg tak jemu tgk! hihi

nn lylyn said...

haha iklan lama ni ^^

imie fatiema © said...

jap2 agi raya banyak ler iklan best kuar TV tul tak..adeii ni cam dah terasa bahang pose..best pulak skrg rasa bila dah ada anak..

jeBateja said...

Ini iklan lama...ada iklan baru tak...mcm tak perasan jerk lagik ni....ke den sibuk keja...

CintaZulaikha said...

blom kuar sebarang iklan pose lagi kat tv, pelik kan?

jeBateja said...

Depa takut kena mcm TV3 tahun lepas tu tak....alaa...yg ala..ala...Krismas tu....so tahun ni audit tul2...tu yg lambat...

CintaZulaikha said...

hahhha, ha a kan...btol2, akak igt

Wanieys said...

hahaaa mmg best iklan ni kak...tak jemu tgk

Kazman / Sue said...

iklan lawak TNB... haa3x... memang best ni...

Zul n Azizi Boarding Pets said...

Assalamualaikum....

Memang lawak...dulu mati2 ingat orang ni bawa motor...padahal cis bedebah punya orang...tengah mesin kelapa rupanya...tengok gaya aksi kakak tu..sempoi je...hahahahahaha