Tuesday, July 24, 2012

wordless tumbang wehh~~

Assalamualaikum u olss

(gambo umah jiran yer kawan2)

angin kat umah akak mmg kuat
tgk jelah hasilnya~~

11 comments:

Mrs. Amad said...

Muahahaha..ni mesti jemur x balance ni.dpt lak angin kuat..huhuhuhu..penat ai basuh kain..

Suraya Baharun said...

kuat nye angin...apa lagi ummi ikha tolong la angkat kan jemuran tu...hehehehe...

shedameor said...

angin kuat sedap untuk tido tapi kalau dah tumbang sampai macam ni sekali, mak ai. takut nak pejam mata terus. hehe

Asrul "iLham" Sany said...

parah...kena suh b basuh alek hahahha

Wanieys said...

kena basuh balik la semua tu jawabnya kan hihi

amranaiman said...

angin bayu membawa dirimu.. sepintas lalu.. ~~

Ym.Bundle said...

ribut ke apa ni kak..haha..nasib tak melayang pakaian dalam tu pegi umah orang..hahaha

CintaZulaikha said...

oit2, melampau tuh kalau pakaian dalam gi terbang umah org...hahhah..tak terbukti lagi perkara tu yer dik..kehkeh

Hanny Esandra said...

jenuh nak angkat..

a.samad jaafar said...

seluar yg kecik2 tu mmg berat.. bukan sebab angin tu.. hihihi

putryteya said...

cukup2 menyampah macam ni . lenguh tangan kot nak angkat !