Monday, July 23, 2012

rezeki bulan puasa.....alhamdulillah

Assalamualaikum u olss

EN JNS 6245

ingat lagi tak cerita pasal kereta yg aku cerita kat entri lepas??
ni ha dia...encik proton JNS 6245
huhuhu...mungkin dah nak jadi rezeki bulan puasa kut
sb tu lah kami dpt kereta nih 2 ari sblom puasa
bahagia jek rasa wehhh....sb sblom nih, kami pinjam kereta abg sulung aku
tau je la bila kita pakai kereta org ni kan
banyak yg kena pk...sb kereta tu dipakai atas nama org lain...huhu

skrg dah tak perlu pikir dah
semuanya dah selamat...alhamdulillah..syukur kpd Tuhan..

12 comments:

Anum said...

alhamdullilah

sHi Ma said...

sgt sgt sgt sgt jeles.. huhuhu...

sHi Ma said...
This comment has been removed by the author.
Asrul "iLham" Sany said...

tahniah nyah...leh ar bg aku pinjam lak kannn hahhahaa

aku tag nama ko kat kontest kad raya...

Suraya Baharun said...

rezeki bulan pose..beraya ngan kete baru la nanti...:)

Mooniqueen said...

Bestnya.... Beraya dengan kereta baru la ...

anitadiana said...

alhamdulilah ..beraya dengan kereta baru ...bestnya...

Namee Roslan said...

syukur alhamdulillah !!! :D

http://nameeroslan.blogspot.com/

a.samad jaafar said...

beraya dgn kete baru ye.. tahniah..

Deq's Qienz said...

syiokkk la dapat naek keta baru..hehee

Wanieys said...

wah best la beraya dgn kereta baru hihi

cik fadh said...

alhamdulillah..bestnyer pakai kereta baru nk raya ni..raya sakan la nmpaknyer tahun nih..huhu