Saturday, July 28, 2012

ada umah kut dlm lappy nih...

Assalamualaikum u olss

peliklah, tiap kali aku buka lappy
musti ada menatang nih kuar dr celah keyboard...


ada umah dy ek kat dlm tu...???? konpius sgt

11 comments:

Suraya Baharun said...

dia pun nak berblog la tu..heeheeehee!!

Cik Yatt said...

hehe..kite pon kdang2 ada

CintaZulaikha said...

akak ari2 ada cik yatt

imie fatiema © said...

haha samalah dear..semut kecik2 punya dia bersarang

Wanieys said...

dia buat rumah la tu dlm lappy akak hahaaa..jaga2^^

putryteya said...

hahhaha , sama la lappy teya pun cam tu gak .

rasanya dia dah bersarang dalam lappy teya ! Cissss !!

shedameor said...

orang kata nak bagi semut keluar, pasang lagu kuat2. nanti berterabur semua pakat keluar. hehe

Hanny Esandra said...

celah2 keyboard kan ada ruang.. mungkin ada termakan apa2 yang manis kat atas lappy & mungkin berterabur.. hihi.. aku pn sama je..

Bobo said...

haha laptop tu sweet sgt kot..

adan said...

akak pelihara semut ea?

محمد شهريل القنيطري said...

dia pon cari rumah juga...entah2 dia on9 skali apa dlm tu..hehe